Vervolgens heb ik vooraan weer de originele T4 veren, achter verzwaarde veren van carsupport ( niet de progressieve maar de PER3901 voor pemanente belading ) Dit alles met rondom nieuwe monroe originals en nog het e.e.a. aan veerpoot onderdelen vernieuwd.
Helaas is het bekende stabiliteitsprobleem van de T4 ( vage besturing + slingeren soms bij volgas ) weer terug. Hier was ik juist vanaf met de intrax veren.
Bovendien hangt de auto nog steeds iets naar achteren en dat met verzwaarde veren!
situatie nu:

hoogte voor: 190mm
hoogte achter: 180mm
Ik zit zelf te denken om vooraan de veren van de wegliggingsset van volvo eronder te zetten, die zijn 2cm lager en het zou er dan ongeveer zo uit zien:

vraag: is dat aan te raden, of is het niet verstandig de wegliggingsset slechts gedeeltelijk te plaatsen (dus alleen voorveren icm met mijn huidige setup), dus zonder de bijbehorende schokdempers, evt stabilisatorstangen etc?
Schat zelf in dat die veren qua constante best passen bij de verzwaarde veren, die zijn ook vrij stug. Ben daar overigens erg tevreden mee!