Ach ja, die opslagruimte op de server is er niet voor niets.AlexV70 schreef:Zo, dat is nog eens een oud topic omhoog helpen.
Kan je nog eens iets opzoeken.

Groet Henk
Zou je kezelf niet eerst even voorstellen in het daarvoor bestemde rubriekje? :?:LPB T5 schreef:Haak ik hier gelijk maar op in...
Ik hoor een zachte tik bij lastwisselingen. Met name in z'n één of twee van gas los naar gas geven. Is dat op te lossen met die MOD-bouten en/of Locktite?
Huld aan het forum! Na eerst zelf al van alles bekeken te hebben nu met hulp van dit topic weer opgelost. Met Loctite vastgezet en geluid is weg.paulbrouwer schreef:De tik die hierboven is beschreven is geen acuut probleem, het zijn zeker geen versleten homo-kineten o.i.d. Je kunt het enkel creeeren als je een keer achteruit hebt gereden en dan weer vooruit gaat (of andersom). Je kunt het voorkomen door dit uitermate zachtjes te doen (het heen en weer rijden). Het gaat om een kleine constructiefout t.h.v. de aandrijfas die in de Volvo garage voor enkele euro's opgelost kan worden d.m.v. een modificatie. Je kunt hierover bellen en ze weten meteen wat je bedoeld. In ieder geval mijn garage wel (waar ik altijd onderdelen haal als doe het zelver), het is Bluekens te Oosterhout (NBr).
Overigens versleten homo-kineten komen zelden voor.
gr Paul
AlexV70 schreef:http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... &highlightroberts60 schreef:Heeft er iemand ervaring met die speciale bouten van volvo?? Zo ja wat kosten ze??
€ 18,- ex. ............. per stuk
Frumpy schreef:Ik heb even op de faktuur gekeken, onderdeelnummer is/was 30714142.
Past in ieder geval bij de S60, S80 en V70. XC70 weet ik niet.