Ik zou een versterker monteren op de plek waar nu je sunwoofer zit,
De speakers in de achterstijlen vervangen voor dual-conus (Hoog+laag) en een bescheiden subwoofer achterin zoals ik het heb.
Ik kon helaas de versterker niet op die plek monteren omdat de plus draad van de accu af niet lang genoeg was.
dit moet je wel even tegen de winkel zeggen omdat de kabel setjes die ik heb gezien allemaal dezelfde lengte hebben.
V40 Audio vraag
- 360Degreez
- 5th Gear member
-
- 2nd Gear member
Ik zou alleen de voedingskabels gescheiden houden van de speakerkabels...dit kan storing veroorzaken. Zelf heb ik een subwoofer gebruikt die ik over had van zo'n "home cinema set"....en dat dreunt best lekker, achter een (oude) Caliber 70 versterker.
En vergeet niet de boel te zekeren op max. 30 cm afstand van de accu.
En een antislipmatje onder je basbox doet het schuiven voorkomen.
En vergeet niet de boel te zekeren op max. 30 cm afstand van de accu.
En een antislipmatje onder je basbox doet het schuiven voorkomen.
V40/1.9D/01-2000/Pioneer DEH7400MP/Caliber CA70
-
- 2nd Gear member
wil je echt goede tips, kijk dan naar www.showyoursound.nl
op dit forum staat alles wat je wilt weten.
Denk wel dat je bekabeling het belangrijkste onderdeel is van jouw car hifi, dit vergeten de meeste mensen. Staar je ook niet blind de aantal watts die achterop een sony, boschmann en de rest van dit soort merken staan. Dit vermogen is piekvermogen en niet het continu vermogen (rms).
als ik een tip mag geven kijk dan naar audio system, het is een a merk met veel kwaliteit voor zijn geld en niet te vergelijken met sony, pioneer en noem ze maar op, maar kijk maar eens op deze site.
op dit forum staat alles wat je wilt weten.
Denk wel dat je bekabeling het belangrijkste onderdeel is van jouw car hifi, dit vergeten de meeste mensen. Staar je ook niet blind de aantal watts die achterop een sony, boschmann en de rest van dit soort merken staan. Dit vermogen is piekvermogen en niet het continu vermogen (rms).
als ik een tip mag geven kijk dan naar audio system, het is een a merk met veel kwaliteit voor zijn geld en niet te vergelijken met sony, pioneer en noem ze maar op, maar kijk maar eens op deze site.
as finishing touch, God created the dutch in an S60 T5
- 360Degreez
- 5th Gear member
Goeie tips.
Ik heb de voedingskabel via de passagiers kant lopen
en de audio kabel (speciale rca pluggen met 12v schakelspanningdraad) loopt via de bestuurderskant.
Bij de V40 is het erg simpel, gewoon de deurpost lijsten losschroeven de plastic kap van de middenstijl (tussen voor en achterdeur) aftrekken en de kabels onder de vloerbedekking door naar achteren trekken.
Ik heb de (30 amp) zekerzing naast de accu op het luchtfilterhuis van de motor geschoeft, dit staat wel mooi. de stroomdraad kan je vastzetten met ty-wraps aan de luchtstbuis en de bestaande kabelklemmen.
Dan haal je de rubber dop (aan de linkerzijde van de schutplaat (passagierskant)) los en trek je de stroomkabel door de dop heen.
Tipje: vet de stroomkabel een beetje in, dan kan je deze makkelijker doorvoeren in verband met de vrijving.
Pies of keek. en wel zo netjes. de kroonsteentjes, plakband en elastiek periode heb ik bij het verkopen van mijn V-360 voorgoed achter mij gelaten.
Ik heb de voedingskabel via de passagiers kant lopen
en de audio kabel (speciale rca pluggen met 12v schakelspanningdraad) loopt via de bestuurderskant.
Bij de V40 is het erg simpel, gewoon de deurpost lijsten losschroeven de plastic kap van de middenstijl (tussen voor en achterdeur) aftrekken en de kabels onder de vloerbedekking door naar achteren trekken.
Ik heb de (30 amp) zekerzing naast de accu op het luchtfilterhuis van de motor geschoeft, dit staat wel mooi. de stroomdraad kan je vastzetten met ty-wraps aan de luchtstbuis en de bestaande kabelklemmen.
Dan haal je de rubber dop (aan de linkerzijde van de schutplaat (passagierskant)) los en trek je de stroomkabel door de dop heen.
Tipje: vet de stroomkabel een beetje in, dan kan je deze makkelijker doorvoeren in verband met de vrijving.
Pies of keek. en wel zo netjes. de kroonsteentjes, plakband en elastiek periode heb ik bij het verkopen van mijn V-360 voorgoed achter mij gelaten.