jos245 schreef:Het liefst wil ik ook een 265 ben een beetje verwend met al die ruimte, maar mocht ik uitkomen bij een 264 dan heb ik ook nog een aanhanger dus als ik iets moet vervoeren dan kan dat in de aanhanger alleen staat die weer niet aan huis. Ik weet er een 265 in limburg te staan die niet veel moet kosten. Heeft alleen geen gas en apk. APK moest geen probleem zijn volgens de verkoper die kon gerelgeld worden voor de vraagprijs maar hij staat weer zo'n pokke eind weg. Het is er één met de langwerpige achterlichten zoals de 140 serie en met de 2,7 motor die berucht staat om zijn kleinere olie kanalen, motor loopt mooi stationair, ik heb begrepen van kenners als dit niet zo is en hij loopt rommelig dan zijn de nokassen versleten.admiral schreef:Een belastingvrije 245 als inruiler op een 264 is geen slechte deal voor een handelaar want een station is zoals je al zei gewilder dan een sedan.945i schreef:
Zit een auto verkoop bedrijf op mijn station te wachten om die in te ruilen voor een 264 of niet. Ik heb zelf het idee dat een estate meer gewild zijn dan een sedan.
Oja deze stond ook op MP. http://link.marktplaats.nl/280066999
Volvo 265 GLE stationcar, 1980, zilvermetallic, leer, el.ramen, heeft rondom paar plekjes t.e.a.b.
Een 265 in goede staat is een aardige cent waard want die zijn niet dik bezaaid.
volvo 264
- admiral
- 5th Gear member
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 18.04.2007 - 21:49
- admiral
- 5th Gear member
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 18.04.2007 - 21:49
Ik heb weer een http://www.autotrack.nl/tweedehands/vol ... 7557/fotos 264 gevonden die op de foto er wel aardig uit ziet. Heeft gas en APK tot 8-6-2011 (volgens adv is de APK verlopen maar RDW zegt wat anders)
Ik heb gister de eigenaar gebeld hij is met oldtimers een beetje klaar, er is altijd wel wat mee dus deze gaat de deur uit zo ook een mooie 760 van ik dacht 1986.
Maargoed hij heeft nog niet zo lang een gas installatie en loopt ook niet zo mooi stationair op gas, ja ja en waarom is dit niet in de garantie periode verholpen
mogelijk ook weer éé'n met 1 of 2 slechte nokkenassen. Daarbij hebben de portieren aan de onderkant wat aandacht nodig. Is op de foto niet te zien.
Jammer dat ie zo ver weg staat, is wel een potentiele kans hebber.
Ik heb gister de eigenaar gebeld hij is met oldtimers een beetje klaar, er is altijd wel wat mee dus deze gaat de deur uit zo ook een mooie 760 van ik dacht 1986.
Maargoed hij heeft nog niet zo lang een gas installatie en loopt ook niet zo mooi stationair op gas, ja ja en waarom is dit niet in de garantie periode verholpen
Jammer dat ie zo ver weg staat, is wel een potentiele kans hebber.
- biadman
- 4th Gear member
- Berichten: 862
- Lid geworden op: 30.09.2007 - 23:09
- Locatie: hilversum
hoe weet jij via de rdw dat hij nog apk heeft? er zitten dealer platen op.
Volvo 245 DL 1976
volvo v40 1998 1.8 g3
volvo 145 S 1974
volvo 144 1974
honda novio, pc50, ps50, c310
het forum voor honda 4 takt oldtimer brommers
volvo v40 1998 1.8 g3
volvo 145 S 1974
volvo 144 1974
honda novio, pc50, ps50, c310
het forum voor honda 4 takt oldtimer brommers
- admiral
- 5th Gear member
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 18.04.2007 - 21:49
klopt hij heeft groene platen maar in het overzicht (zoals reeds vermeld door 945i) staat het kenteken genoteerd, ff checken bij de RDW en ik heb gister gebeld met de eigenaar, en het klopte.biadman schreef:hoe weet jij via de rdw dat hij nog apk heeft? er zitten dealer platen op.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 332
- Lid geworden op: 09.01.2008 - 19:31
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/38 ... 0-245.html?
Wat jammer dat bij deze de originele motor er niet meer in ligt.
Het lijkt verder een mooi exemplaar.
Wat jammer dat bij deze de originele motor er niet meer in ligt.

Het lijkt verder een mooi exemplaar.
- admiral
- 5th Gear member
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 18.04.2007 - 21:49
Zeker jammerjos245 schreef:http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/38 ... 0-245.html?
Wat jammer dat bij deze de originele motor er niet meer in ligt.![]()
Het lijkt verder een mooi exemplaar.
- admiral
- 5th Gear member
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 18.04.2007 - 21:49
Ik rij niet meer dan 5 á 6 duizend per jaar, dus qua onderhoud wil ik wel een PRV motor hebben. Wel een goeie natuurlijkB-lennium schreef:Ik denk dat een B230 veeeeel minder onderhouds gevoelig is als een prv v6jos245 schreef: Wat jammer dat bij deze de originele motor er niet meer in ligt.![]()