945i schreef:Ben vanmiddag even gaan kijken, Robbert (de eigenaar) was er niet, dus maar even buiten gekeken zonder erin te kunnen of de motor te horen lopen.
De auto is geen schoonheid.. Alle plaatdelen hebben voor minstens 50% de blanke laklaag verloren en het ding is gewoon smerig en groen van de alg.
Binnenkant zag er van buitenaf (door het raam heen), best aardig uit.
Banden zijn niet echt goed meer en half leeg.
Roest zag ik zo op het eerste gezicht niet echt opvallend, maar nadere inspectie zal daar echte duidelijkheid over moeten geven...
Kortom, voor dat geld een opknapper, afhankelijk van de technische staat (motor, remmen ed.) en de roest die je niet even zo snel kan zien (in ieder geval een totale overspuiter), zal het mi. best een duur karretje worden als je hem echt mooi wil krijgen denk ik zo.....
Als ik je moet geloven is dit niet wat ik zoek, moet wel meteen kunnen rijden, was leuk geweest maar helaas.
Ik hou die andere die ik op het oog heb nog ff geheim, loopt tegen de 4000 euro maar heeft wel een gasinstallatie en hoeft alleen nog maar een APK. Het is jammer dat mijn 245 ff naar de garage moet voor een nieuwe startkrans en keerringen motor en auomaatbak anders had ik toch wel een poging gedaan om is te gaan kijken of ik met inruil iets kan doen.
Een V6 die het natuurlijk goed doet lijkt steeds dichterbij te komen.
Als mijn 245 klaar is en dan bedoel ik technisch goed, en qua carroserie ook goed. Kijk een krasje en deukje hebben ze allemaal. maar die van mij is hard en heeft geen roest. Zit een auto verkoop bedrijf op mijn station te wachten om die in te ruilen voor een 264 of niet. Ik heb zelf het idee dat een estate meer gewild zijn dan een sedan.
Oja deze stond ook op MP.
http://link.marktplaats.nl/280066999
Volvo 265 GLE stationcar, 1980, zilvermetallic, leer, el.ramen, heeft rondom paar plekjes t.e.a.b.