service ??
-
- 7th Gear member
Welk merk niet:)
Ze hebben allemaal wel wel problemen,de een wat meer als de ander.
Er staat in de autoweek van afgelopen week een tevredenheidstest in van verschillende merken,de japanners komen er weer het best van af en de koreaanse merken.
Ze hebben allemaal wel wel problemen,de een wat meer als de ander.
Er staat in de autoweek van afgelopen week een tevredenheidstest in van verschillende merken,de japanners komen er weer het best van af en de koreaanse merken.
-
- 7th Gear member
Een wel wel probleem is een nieuw soort probleem:)
-
- 1st Gear member
das waar
, toch heb ik het niet met de jap. en koreaanse auto's, wat ik wel heb met deze volvo is dat ie niet zo geweldig snel optrekt en tuning hoor ik ook niet super dingen over. Dan maar sparen voor de nieuwe S60, als ik vandaag begin kan ik hem waarschijnlijk over 5jaar kopen hahaha

Dat komt het met Volvo ook wel goed nu het in Chinese handen is.Ramon&Ramon schreef:Er staat in de autoweek van afgelopen week een tevredenheidstest in van verschillende merken,de japanners komen er weer het best van af en de koreaanse merken.

-
- 1st Gear member
Je kunt het lampje ook zelf resetten. Is binnen een 1 min gebeurd:
Servicelampje resetten
Aanwijzing: Het lampje kan ook worden gereset met behulp van VADIS-voertuigcommunicatie.
Servicelampje resetten, modeljaren -2001
Het servicelampje laat de bestuurder weten dat het tijd is voor een onderhoudsbeurt voor de auto. Het lampje blijft gedurende 120 seconden branden wanneer het contact wordt ingeschakeld.
Opmerking! Indien het lampje knippert, kan dit zijn omdat één van de onderhoudsparameters niet geprogrammeerd is.
Ga als volgt te werk om het servicelampje te resetten:
-Contactstand I
-Druk de resetknop voor de dagteller in en houdt deze ingedrukt
-Contactstand II
-Het servicelampje begint met knipperen wanneer de reset-knop voor de dagteller 10 seconden is ingedrukt
-Laat de reset-knop voor de dagteller binnen 5 seconden los. Het instrument geeft een akoestisch signaal wanneer het resetten gelukt is.
Opmerking! Indien de reset-knop van de dagteller niet binnen 5 seconden wordt losgelaten, is het controlelampje niet gereset. Het controlelampje houdt dan wel op met knipperen.
Servicelampje resetten, modeljaren 2002-
Het servicelampje laat de bestuurder weten dat het tijd is voor een onderhoudsbeurt voor de auto. Het tekstbericht wordt 120 seconden getoond elke keer dat het contact wordt ingeschakeld.
-Contactstand I
-Contactstand II.
Opmerking! Draai de sleutel in stand II binnen 2 seconden.
-Houd de resetknop voor de dagteller ingedrukt tot de oorspronkelijke waarde weer is ingesteld.
Opmerking! Bij alle voertuigen vanaf het 2003 modeljaar gaat er een algemene gele lamp branden wanneer de resetknop moet worden losgelaten.
-Laat de reset-knop voor de dagteller binnen 4 seconden los. Het instrument geeft een akoestisch signaal wanneer het resetten gelukt is
-Als de dagteller al opnieuw is ingesteld, moet de reset-knop minimaal 10 seconden en maximaal 14 seconden ingedrukt worden gehouden.
Opmerking! Indien de reset-knop van de dagteller niet binnen 4 seconden wordt losgelaten, is het servicelampje niet gereset.
Servicelampje resetten
Aanwijzing: Het lampje kan ook worden gereset met behulp van VADIS-voertuigcommunicatie.
Het servicelampje laat de bestuurder weten dat het tijd is voor een onderhoudsbeurt voor de auto. Het lampje blijft gedurende 120 seconden branden wanneer het contact wordt ingeschakeld.
Opmerking! Indien het lampje knippert, kan dit zijn omdat één van de onderhoudsparameters niet geprogrammeerd is.
-Contactstand I
-Contactstand II
-Het servicelampje begint met knipperen wanneer de reset-knop voor de dagteller 10 seconden is ingedrukt
-Laat de reset-knop voor de dagteller binnen 5 seconden los. Het instrument geeft een akoestisch signaal wanneer het resetten gelukt is.
Opmerking! Indien de reset-knop van de dagteller niet binnen 5 seconden wordt losgelaten, is het controlelampje niet gereset. Het controlelampje houdt dan wel op met knipperen.
Het servicelampje laat de bestuurder weten dat het tijd is voor een onderhoudsbeurt voor de auto. Het tekstbericht wordt 120 seconden getoond elke keer dat het contact wordt ingeschakeld.
-Contactstand I
-Contactstand II.
-Houd de resetknop voor de dagteller ingedrukt tot de oorspronkelijke waarde weer is ingesteld.
Opmerking! Bij alle voertuigen vanaf het 2003 modeljaar gaat er een algemene gele lamp branden wanneer de resetknop moet worden losgelaten.
-Laat de reset-knop voor de dagteller binnen 4 seconden los. Het instrument geeft een akoestisch signaal wanneer het resetten gelukt is
-Als de dagteller al opnieuw is ingesteld, moet de reset-knop minimaal 10 seconden en maximaal 14 seconden ingedrukt worden gehouden.
Opmerking! Indien de reset-knop van de dagteller niet binnen 4 seconden wordt losgelaten, is het servicelampje niet gereset.
-
- 7th Gear member
Moeilijke uitleg voor een simpele ingreep:)jorrb schreef:Je kunt het lampje ook zelf resetten. Is binnen een 1 min gebeurd:
Servicelampje resetten
-Contactstand I
-Contactstand II
-Contactstand I
-Contactstand II.
Voor de modellen met een driehoekje in het midden van het paneel.
dagteller knopje indrukken,contact aan en bij de vierde knipper van het lampje knopje los laten.
-
- 7th Gear member
het werkt wel,maar beetje omslachtig!
- Thijs
- 7th Gear member
Eerst vertel je dat je geen geld hebt voor onderhoud (waarom koop je dan zo een auto????) en dan vertel je dat je over 5 jaar een nieuw model voor de deur wil hebben. hmmm.
Doe gerust geen onderhoud, kan die best (even) tegen. Alleen wees niet teleurgesteld als je de daarop volgende beurt extra moet lappen!
Doe gerust geen onderhoud, kan die best (even) tegen. Alleen wees niet teleurgesteld als je de daarop volgende beurt extra moet lappen!
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015
-
- 1st Gear member
Beste Tarman,
Ik heb niet gezegd dat ik geen geld heb voor het onderhoud, ik heb gezegd dat het juist nu niet uitkomt en voor jouw info ik heb al een afspraak voor een service beurt.
Inderdaad het plan is over 5 jaar een nieuw model voor mijn mooie deur te hebben (deo volente) ::lol:
Ik heb niet gezegd dat ik geen geld heb voor het onderhoud, ik heb gezegd dat het juist nu niet uitkomt en voor jouw info ik heb al een afspraak voor een service beurt.
Inderdaad het plan is over 5 jaar een nieuw model voor mijn mooie deur te hebben (deo volente) ::lol: