Motor kapot, ruilmotor?

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Tsjemp
3rd Gear member

Zoals ik als schreef in GEVRAAGD 185 PK MOTOR voor een V70 is mijn motor stukgelopen door te veel diesel in de olie.
Een koprevisie is een optie, maar de overige draaiende delen hebben natuurlijk in dezelfde slechte olie gedraaid.
De beste optie lijkt mij dus een andere motor.
Nu kan ik nergens vinden of er nog ruilmotoren bestaan.
Wie weet hier meer van? :-k
FrankS60
5th Gear member

Er zijn genoeg sloperijen en revisiebedrijven die ruilmotoren aanbieden. Probeer de bekende volvo demontagebedrijven zoals Auto Rima, Elferink enz (google!) of probeer een universeel revisiebedrijf. Je kunt dan ook overwegen een compleet gereviseerd blok erin te zetten, afhankelijk van de plannen die je nog hebt met de auto (doorrijden/verkopen).

Hoe kwam die diesel in je olie terecht? Nogal vreemde ontwikkeling!
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Ramon&Ramon
7th Gear member

Op de onderdeellijn zetten,formulier invullen en de reacties volgen dan vanzelf..

www.onderdelenlijn.nl
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”