



Al was het alleen al voor de kachel ....................
Rob
Dat viel ons dus reuze mee! Af en toe raam open...of de kanalen open zetten die de lucht op het voorraam toevoeren. Het was dus net zo koud in de auto als buiten...Brrrradmiral schreef:Eigenlijk levensgevaarlijk, ik had dit nl ook met mijn Opel Admiral in 2005. Lekkere strenge winter en midden in de nacht moeten vertrekken met de auto zonder kachel. Door je adem en de vochtigheid bevriezen de ramen met alle gevolgen van dien.De Canarier 145 dl schreef:Allen,
Het is gelukt!
Gisteren kregen we een "warm" onthaal (NOT) in NL. Aangezien ze op de canarische eilanden geen gebruik maaken van de kachel is bij mijn 145 de slang, die normaal de via het schutbord de kachel in gaat: afgedopt. Maar omdat ik niet zeker wist of dit de daadwerkelijke reden was (lees: lekkage) hebben we niet het risico genomen deze aan te sluiten. Ofwel; het was een lekkere frisse rit!
Maargoed je bent veilig aan gekomen.