Canarische 145'er goes Dutch

De auto's met kleurrijke bijnamen als the brick, de baksteen.
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

Gefeliciteerd met het slagen van deze 'operatie' en voor Nederland natuurlijk erg leuk dat het weer een 145DL rijker is maar ................. ik persoonlijk zou het hierbij Portimao-Lissabon (Portugal) gelaten hebben ! :lol: :lol: :lol: :lol:

Al was het alleen al voor de kachel ....................

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Gebruikersavatar
De Canarier 145 dl
2nd Gear member
Berichten: 92
Lid geworden op: 07.12.2009 - 18:11
Locatie: Assen

admiral schreef:
De Canarier 145 dl schreef:Allen,

Het is gelukt!

Gisteren kregen we een "warm" onthaal (NOT) in NL. Aangezien ze op de canarische eilanden geen gebruik maaken van de kachel is bij mijn 145 de slang, die normaal de via het schutbord de kachel in gaat: afgedopt. Maar omdat ik niet zeker wist of dit de daadwerkelijke reden was (lees: lekkage) hebben we niet het risico genomen deze aan te sluiten. Ofwel; het was een lekkere frisse rit!
Eigenlijk levensgevaarlijk, ik had dit nl ook met mijn Opel Admiral in 2005. Lekkere strenge winter en midden in de nacht moeten vertrekken met de auto zonder kachel. Door je adem en de vochtigheid bevriezen de ramen met alle gevolgen van dien.

Maargoed je bent veilig aan gekomen.
Dat viel ons dus reuze mee! Af en toe raam open...of de kanalen open zetten die de lucht op het voorraam toevoeren. Het was dus net zo koud in de auto als buiten...Brrrr
Volvo 145 dl Uit 1971 (Import Fuerteventura (Canarische eilanden))
Plaats reactie

Terug naar “De 140 - 240 - 160 - 260 series”