Lampje "DSTC" brand niet , bij jullie?
- T5Fred
- 3rd Gear member
In het dashboard, vlak voor de versnellingspook zit een hele rij met knopjes voor inklapbare spiegels, kindersloten, DSTC, enzovoort. Bij al die knopjes brand de tekst, behalve bij DSTC. Hier brand wel een groene LED, maar niet de tekst op het knopje. Hoe zit dat bij jullie? Als mijn lampje kapot is moet ik dan aan een nieuwe schakelaar of kan het lampje er uit gepeuterd worden? Alvast bedankt voor de reacties!
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Dat er geen tekst oplicht dat klopt, als je hem indrukt dan krijg je links onder je temperatuurmeter een tekst dat het systeem geactiveerd danwel gedeactiveerd is.
- T5Fred
- 3rd Gear member
Die tekst verschijnt inderdaad in dat schermpje. Maar ik blijf het vreemd vinden dat alle knoppen daar bij de versnellingspook verlichtte tekst hebben, behalve die van DSTC.bart simpson schreef:Dat er geen tekst oplicht dat klopt, als je hem indrukt dan krijg je links onder je temperatuurmeter een tekst dat het systeem geactiveerd danwel gedeactiveerd is.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Tja, maar dat is dan weer de enige knop* die zo´n leuk tekstje produceert in dat schermpje.T5Fred schreef:Die tekst verschijnt inderdaad in dat schermpje. Maar ik blijf het vreemd vinden dat alle knoppen daar bij de versnellingspook verlichtte tekst hebben, behalve die van DSTC.bart simpson schreef:Dat er geen tekst oplicht dat klopt, als je hem indrukt dan krijg je links onder je temperatuurmeter een tekst dat het systeem geactiveerd danwel gedeactiveerd is.
*) de interieursensor van het alarm werkt trouwens ook zo.
- T5Fred
- 3rd Gear member
De interieursensor werkt inderdaad ook via dat schermpje maar daarnaast is het autootje op die knop ook verlicht als het donker is, dus in die knop zit wel een lampje.bart simpson schreef:Tja, maar dat is dan weer de enige knop* die zo´n leuk tekstje produceert in dat schermpje.T5Fred schreef:Die tekst verschijnt inderdaad in dat schermpje. Maar ik blijf het vreemd vinden dat alle knoppen daar bij de versnellingspook verlichtte tekst hebben, behalve die van DSTC.bart simpson schreef:Dat er geen tekst oplicht dat klopt, als je hem indrukt dan krijg je links onder je temperatuurmeter een tekst dat het systeem geactiveerd danwel gedeactiveerd is.
*) de interieursensor van het alarm werkt trouwens ook zo.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Even gecontroleerd in de mijne, en :oops: de letters moet idd ook verlicht zijn.