Lampje "DSTC" brand niet , bij jullie?

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
T5Fred
3rd Gear member

In het dashboard, vlak voor de versnellingspook zit een hele rij met knopjes voor inklapbare spiegels, kindersloten, DSTC, enzovoort. Bij al die knopjes brand de tekst, behalve bij DSTC. Hier brand wel een groene LED, maar niet de tekst op het knopje. Hoe zit dat bij jullie? Als mijn lampje kapot is moet ik dan aan een nieuwe schakelaar of kan het lampje er uit gepeuterd worden? Alvast bedankt voor de reacties!
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Dat er geen tekst oplicht dat klopt, als je hem indrukt dan krijg je links onder je temperatuurmeter een tekst dat het systeem geactiveerd danwel gedeactiveerd is.
T5Fred
3rd Gear member

bart simpson schreef:Dat er geen tekst oplicht dat klopt, als je hem indrukt dan krijg je links onder je temperatuurmeter een tekst dat het systeem geactiveerd danwel gedeactiveerd is.
Die tekst verschijnt inderdaad in dat schermpje. Maar ik blijf het vreemd vinden dat alle knoppen daar bij de versnellingspook verlichtte tekst hebben, behalve die van DSTC.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

T5Fred schreef:
bart simpson schreef:Dat er geen tekst oplicht dat klopt, als je hem indrukt dan krijg je links onder je temperatuurmeter een tekst dat het systeem geactiveerd danwel gedeactiveerd is.
Die tekst verschijnt inderdaad in dat schermpje. Maar ik blijf het vreemd vinden dat alle knoppen daar bij de versnellingspook verlichtte tekst hebben, behalve die van DSTC.
Tja, maar dat is dan weer de enige knop* die zo´n leuk tekstje produceert in dat schermpje.
*) de interieursensor van het alarm werkt trouwens ook zo.
T5Fred
3rd Gear member

bart simpson schreef:
T5Fred schreef:
Tja, maar dat is dan weer de enige knop* die zo´n leuk tekstje produceert in dat schermpje.
*) de interieursensor van het alarm werkt trouwens ook zo.
De interieursensor werkt inderdaad ook via dat schermpje maar daarnaast is het autootje op die knop ook verlicht als het donker is, dus in die knop zit wel een lampje.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Even gecontroleerd in de mijne, en :oops: de letters moet idd ook verlicht zijn.
Lucien
2nd Gear member

Ik heb hetzelfde euveltje met een van die knopjes, vraag blijft dus staan, is dit een eenvoudig lampje of een dashboard renovatie??
Greetz,

Lucien
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”