Ik heb sinds maart 2010 een prachtige Volvo S60 uit 2001. 2.4l 170 PK, automaat, navigatie, spaakvegen, alarm, enz
Ik ben 25 jaar en is volledig prive bezit.
Maart 2008: Volvo S40 1.8 uit 1997
Maart 2010: Volvo S60 2.4 uit 2001
weet niet of ik het gemiddelde omlaag haal of juist omhoog breng , maar ben 40 jaar en sinds 2 weken in het trotse prive bezit van een 2006 S60 2.4 (170pk)
Ik ben 20 jaar, en heb mijn S60 in ontvangst genomen op de laatste dag van mijn tiener dagen. Ik rij 'm prive. Tot nu toe bevalt die S60 helemaal! erg goede keuze geweest!
Leuk dat je ook S60 rijd, stel je eens voor op het forum! We zien graag foto's van je Volvo. De "jongeren" zijn hier niet al te best vertegenwoordigd daar mag wel wat verandering in komen
MY07 Volvo S80 4.4 V8 AWD Geartronic
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...
Als tevreden S60D rijder heb ik een langere ervaring met dit sterke merk.Naast de mondeo die ik in m,n vorige berichtje noemde reed ik een aantal jaren in een 343dl uit 1982.Als 2e auto omdat m.n vrouw de mondeo nodig had voor haar werk en ik als vutter vaak voor vrijwilligerswerk mobiel wilde zijn De 343er begon nu zijn roestplekken te vertonen en 2 auto,s was onnodig omdat vrouwlief ook in de vut ging.Veel heeft dat oude volvootje me niet gekost zowel de aanschaf als het onderhoud De 1400cc ,een renaultmotortje ,had een goede trekkracht en gebruikte geen drup olie Kortom Volvo kon bij mij geen kwaad.De aanvankelijke zoektocht naar een V50 draaide uit op de D60d van nu.De doorslag was ook de 160000km op de teller voor een wagen uit 2004.Het onderhoudsboekje klopte precies dus de keuze was niet moeilijk De vakantie afgelopen jaar bevestigde onze keus.Voor iedereen een aanrader als je nog voor de keuze staat Inderdaad is de beenruimte achterin wat krap Maar onze kleinkinderen zijn degenen die met ons meegaan Als groteren meerijden dan de stoelen iets naar voren toe Groetjes Zwaantje
Beste MAD,Ik dacht dat ik een van de ouderen was,maar nee dus ,je ouders winnen het van mij.Bij mij is dus de auto ouder dan hun aanschaf Wens ze maar veel rijplezier toe met hun aanwinst Zwaantje
zwaantje schreef:Beste MAD,Ik dacht dat ik een van de ouderen was,maar nee dus ,je ouders winnen het van mij.Bij mij is dus de auto ouder dan hun aanschaf Wens ze maar veel rijplezier toe met hun aanwinst Zwaantje
Ik ben 27 jaar (nog 3 weekjes...) en heb mijn Volvo S60 in december 2010 gekocht. Deze is bedoeld voor de privé-kilometers, zakelijk rijd ik in een BMW 318d Touring uit 2010.