Dat van die 6serie is meer iets van mij. Als je interesse hebt in de auto, ga je gewoon naar de dealer en kijk je ernaar en misschien koop je hem dan.
Ik zou er ook wel in willen zitten, en ga hem ook nooit kopen. Maar ik kan me voorstellen dat BMW het zo klein heeft gedaan, want anders hadden ze er gewoon niet gestaan, zoals vorige keer. Ze mogen die autos pas neer zetten in Geneve. En van de 3serie die op het parkeerterrein stond had ik ook gezien. (www.telegraaf.nl)
Maar voor de mensen die ook naar Frankfurt, Parijs en Geneve gaan, was hier op de RAI echt niet veel nieuws. Het leuke is wel dat je overal bekende tegen komt. Maar ze meoten denk ik de RAI op een andere datum ofzo zetten, want dat Geneve probleem gebeurd zo wel erg vaak!
Volvo XC90 Ocean Race
- Paul
- Geartronic member
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Mee eens. Door de datum te verschuiven kunnen ze hier in NL wat meer modellen neerzetten, zodat het allemaal wat interessanter wordt.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- 3rd Gear member
Goed idee datum verzetten alleen ze zullen wel weer koppig blijven en niks veranderen....
In de hal waar Volvo, Landrover, Aston Martin stonden was het zeer druk toen ik er was zo rond 1 uur. Het vip gedeelte zat ook behoorlijk vol maar nog net niet te vol.
Ik vind de VCC helemaal niet zo heel erg mooi vind hem wat te amerikaans en vind de lichten niet mooi. Hij lijkt totaal niet op andere Volvo's ik vind het een van Volvo's minst mooie concepts vind de 3CC en SCC stukken mooier!!! Ik vond de VCC wel mooier dan verwacht ik had er al veel over gelezen op www.conceptlabvolvo.com maar in het echt vond ik hem toch een stukje mooier maar toch niet echt geweldig.
Heb ik het nou gewoon gemist of klopt het dat er geen S80's op de stand stonden??? Als deze er stond was het er miss een en heb ik deze niet gezien omdat het zo druk was maar ik dacht toch echt van niet. Heeft dit te maken dat er in Geneve of miss in Frankfurt een nieuwe tentoon gesteld gaat worden??????

In de hal waar Volvo, Landrover, Aston Martin stonden was het zeer druk toen ik er was zo rond 1 uur. Het vip gedeelte zat ook behoorlijk vol maar nog net niet te vol.
Ik vind de VCC helemaal niet zo heel erg mooi vind hem wat te amerikaans en vind de lichten niet mooi. Hij lijkt totaal niet op andere Volvo's ik vind het een van Volvo's minst mooie concepts vind de 3CC en SCC stukken mooier!!! Ik vond de VCC wel mooier dan verwacht ik had er al veel over gelezen op www.conceptlabvolvo.com maar in het echt vond ik hem toch een stukje mooier maar toch niet echt geweldig.
Heb ik het nou gewoon gemist of klopt het dat er geen S80's op de stand stonden??? Als deze er stond was het er miss een en heb ik deze niet gezien omdat het zo druk was maar ik dacht toch echt van niet. Heeft dit te maken dat er in Geneve of miss in Frankfurt een nieuwe tentoon gesteld gaat worden??????

-
- 4th Gear member
Toen ik er was stond hij er dacht ik wel, hij was alleen verscholen onder een grote groep mannen in chique pakken die erin wilde zitten! Blijkbaar zitten die stoelen gewoon te lekker?!?!?bart schreef:Heb ik het nou gewoon gemist of klopt het dat er geen S80's op de stand stonden??? Als deze er stond was het er miss een en heb ik deze niet gezien omdat het zo druk was maar ik dacht toch echt van niet. Heeft dit te maken dat er in Geneve of miss in Frankfurt een nieuwe tentoon gesteld gaat worden??????

Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Er stond één S80, een groene. Precies zo'n kleurtje als die van mij!
Volvo Rules the Road
- Douwe
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Nu een aantal van ons op de Rai zijn geweest. Wat is de mening over de blauwe inleg? Ik persoonlijk vond het wel staan. Maar ik ben bevooroordeeld...
- Battlecruiser
- 8th Gear member
De blauwe kleur van de buitenkant van de auto vond ik heel mooi, maar het blauwe alu juist niet. De verkoper haastte zich te zeggen dat er ook tal van andere mogelijkheden waren. Met dat blauw van binnen zou ik hem 2e hands nooit kopen of ze zouden er meteen een ander kleurtje in moeten zetten!
Volvo Rules the Road
-
- 2nd Gear member
Armoedige vertoning van BMW in die vitrines.
Mensen staan zich letterlijk te vergapen voor het glazen kastje. Druk maar op het knopje en de voorstelling kan beginnen.....................
FIAT heeft er niets van begrepen. Het merk dat vroeger echt mooie auto's op de markt verkocht, is nu nergens te verkennen. Verkeerde
insteek geweest van die jongens.
De exclusieve auto's in de Hollandhal, (naast die van Volvo) is leuk om te zien, maar ik had wat meer verwacht dan wat er staat.
Spijker had een mooie stand met twee hele mooie...........Cadillac was goed vertegenwoordigd en Saab kan ik je ook aanraden, heeft ook een mooi concept staan, heel apart............
Tja en dan de Volvo stand, mooi en rustig opgezet, niet te veel bombari en de VCC is daarin een hele mooie (futuristische) publiekstrekker. Zit alleen niks onder de kap, vond ik eigenlijk wel een beetje jammer, maar toch.................... echt VOLVO. Heel mooi design.
En niet te vergeten natuurlijk de Ocean race edions, heel exclusief!
Algemene indruk van deze RAI: viel me eerlijk gezegd een beetje tegen.
Zo hier en daar een leuk primeurtje, maar echt spectaculair..........nou nee!
En voor diegen die nog gaan: zorg dat je er om 09.30 uur bent, volop P gelegenheid en je loopt dan zo de hal in. Die 1, 5 uur vul je wel op met koffie.
Voor 13.00 uur die toko weer verlaten, anders is het echt Trabant-tijd (voetje-voetje)

Mensen staan zich letterlijk te vergapen voor het glazen kastje. Druk maar op het knopje en de voorstelling kan beginnen.....................
FIAT heeft er niets van begrepen. Het merk dat vroeger echt mooie auto's op de markt verkocht, is nu nergens te verkennen. Verkeerde
insteek geweest van die jongens.
De exclusieve auto's in de Hollandhal, (naast die van Volvo) is leuk om te zien, maar ik had wat meer verwacht dan wat er staat.
Spijker had een mooie stand met twee hele mooie...........Cadillac was goed vertegenwoordigd en Saab kan ik je ook aanraden, heeft ook een mooi concept staan, heel apart............
Tja en dan de Volvo stand, mooi en rustig opgezet, niet te veel bombari en de VCC is daarin een hele mooie (futuristische) publiekstrekker. Zit alleen niks onder de kap, vond ik eigenlijk wel een beetje jammer, maar toch.................... echt VOLVO. Heel mooi design.
En niet te vergeten natuurlijk de Ocean race edions, heel exclusief!

Algemene indruk van deze RAI: viel me eerlijk gezegd een beetje tegen.
Zo hier en daar een leuk primeurtje, maar echt spectaculair..........nou nee!

En voor diegen die nog gaan: zorg dat je er om 09.30 uur bent, volop P gelegenheid en je loopt dan zo de hal in. Die 1, 5 uur vul je wel op met koffie.
Voor 13.00 uur die toko weer verlaten, anders is het echt Trabant-tijd (voetje-voetje)
For life with more contents
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Ja en als je later komt, kun je helemaal in de Arena parkeren. Kost een hoop tijd.
Volvo Rules the Road
-
- 3rd Gear member
Die leuke parkeers regelaars sturen je gewoon door ook al is de halve garage nog leeg volg route 11 zei die (naar de arena) aan te raden is een parkeerkaart bij de dealer te kopen en danheel relax langs zo'n agentje rijden e ndan met je parkeerkaart wapperen dan laten ze je zo door dat hebben vrienden van mij gedaan wij kwamen dus een half uur later omdat wij bij het olympiastatdion hebben geparkeerd 

-
- 2nd Gear member
Klopt........., die mensen willen nou eenmaal gebruik maken van de gratis pendelbus.Battlecruiser S80 schreef:Ja en als je later komt, kun je helemaal in de Arena parkeren. Kost een hoop tijd.
:oops: :roll: .....met z'n allen........ :oops: :roll: gezellig opgepropt naar de beurs. Als ik uit m 'n werk kom
's -middags, zie ik die hele meute.
Echt vrolijke en fijne gezichten achter die raampjes :evil: :evil: .................en dan moeten ze nog terug
For life with more contents
- Douwe
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik heb begrepen dat, ondanks dat op de RAI de XC90 Ocean Race in de Summum uitvoering stond tentoongesteld, in Nederland alleen de Momentum wordt geleverd. Door het VOR-pakket komt hij tussen de Momentum en de Summum in te zitten.
Zoals gezegd in het nieuwe diesel forumtopic komt deze uitvoering niet beschikbaar met de zo gewenste 185pk D5.
Verder is het een machtwagen. Ik heb mijn dealer gevraagd een calculatie te maken. Echter vanuit Volvo Nederland is nog maar bar weinig bekend. Ze hebben een paar richtprijzen en details. Wellicht na de Rai dat ze de juiste details ontvangen.

Zoals gezegd in het nieuwe diesel forumtopic komt deze uitvoering niet beschikbaar met de zo gewenste 185pk D5.
Verder is het een machtwagen. Ik heb mijn dealer gevraagd een calculatie te maken. Echter vanuit Volvo Nederland is nog maar bar weinig bekend. Ze hebben een paar richtprijzen en details. Wellicht na de Rai dat ze de juiste details ontvangen.

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Het gaat over modeljaar 2006, we moeten dus nog ff wachten op de juiste info.
- Douwe
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Afgelopen weekend zou een artikel in de Telegraaf hebben gestaan over de Ocean Race. Zo ja, heeft iemand een samenvatting oid? Uiteraard mag je me het artikel ook toesturen. (adres op www.buursma.nl)
- Douwe
- 3rd Gear member
- Contacteer:
De link op de nederlandse site werkt niet, maar een beetje zoekwerk levert wel wat op.
Onderstaand een leuke link (in stereo):
http://www.volvocars.nl/_campaigns/VolvoOceanRace
Zijn er overigens al meer gegadigden voor een Ocean Race uitvoering van de V70, XC70 of XC90?
Douwe
Onderstaand een leuke link (in stereo):
http://www.volvocars.nl/_campaigns/VolvoOceanRace
Zijn er overigens al meer gegadigden voor een Ocean Race uitvoering van de V70, XC70 of XC90?
Douwe
- Douwe
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Al enig idee of er info is over bijvoorbeeld prijzen e.d.?bart simpson schreef:Het gaat over modeljaar 2006, we moeten dus nog ff wachten op de juiste info.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
€ 4.000,-- boven de prijs van een MomentumDouwe schreef:Al enig idee of er info is over bijvoorbeeld prijzen e.d.?bart simpson schreef:Het gaat over modeljaar 2006, we moeten dus nog ff wachten op de juiste info.
- Douwe
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Aankomende zaterdag gesprek met de dealer. De prijzen en levertijden zijn dus bekend. Ben benieuwd wat het wordt! Ik hou jullie op de hoogte!
- Douwe
- 3rd Gear member
- Contacteer:
De bestelling gaat door. Het wordt een 163pk diesel met geartronic. Ik ga niet wachten op de 185pk geartronic die volgens Volvo in het najaar zal worden geïntroduceerd (wat dus voorjaar 2006 wordt).
Tevens een aantal extraatjes om het summum-niveau weer te bereiken en daarnaast toevoeging van de audio line.
Uiteraard wordt de auto wederom voorzien van Qpax front- en sidebars.
groeten,
Douwe
Tevens een aantal extraatjes om het summum-niveau weer te bereiken en daarnaast toevoeging van de audio line.
Uiteraard wordt de auto wederom voorzien van Qpax front- en sidebars.
groeten,
Douwe