Vraag D5 tuning- how snel word ie daarna?
- Thijs
- 7th Gear member
- Berichten: 5492
- Lid geworden op: 29.03.2008 - 01:49
- Locatie: Lelystad
Tunex = not done! Is al wel wat over geschreven op het forum...
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 15.11.2006 - 16:43
heb je dat uit eerste ervaring ? denk het niet...
ik rij al 4 jaar er mee rond naar alle tevredenheid. En kan er wat fout gaan, ja tuurlijk, net als bij elk ander bedrijf...
voor het bedrag doen ze een stage 1 tuning, een softwarematige aanpassing die imteressante resultaten geeft, net dat beetje meer wat wenselijk is voor een mooi laag bedrag.
ik rij al 4 jaar er mee rond naar alle tevredenheid. En kan er wat fout gaan, ja tuurlijk, net als bij elk ander bedrijf...
voor het bedrag doen ze een stage 1 tuning, een softwarematige aanpassing die imteressante resultaten geeft, net dat beetje meer wat wenselijk is voor een mooi laag bedrag.
S80, 2.5 TDI (1999), Xenon 4300K, chiptuning
S80, D5 summum (2005) chiptuning
S80, D5 summum (2005) chiptuning
- rdkraker
- 3rd Gear member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 21.07.2010 - 15:28
- Locatie: Bergen NH
En ivo.. ALs we t samen doen krijgen we nog meer korting lees ik!Ivo Philips schreef:Mmmmm bij Tunex voor 225euro mijn V70 24D van 163PK naar 196PK en van 340Nm naar 400Nm, ofwel voor 325euro van 163PK naar 220PK en van 340Nm naar 425Nm.
Mijn bak zou het aan moeten kunnen want ik het de 6 traps GT, zoals die ook op de 185PK D5 zit.
Aan deze prijs is dit wel erg verleidelijk, wie geeft er redenen om het toch maar niet te doen ?

Citroen c4 grand picasso zwart, 1.6thp my 2012
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 15.11.2006 - 16:43
op het moment dat ik dit typ, zit ik bij tunex... ongeveer een uurtje werk. er is nog een aktie voor 195 euro.
staat niet op de site, daar staat nog 225 euro. en let op, ze zijn verhuisd en dat adres staat er ook niet op.
staat niet op de site, daar staat nog 225 euro. en let op, ze zijn verhuisd en dat adres staat er ook niet op.
S80, 2.5 TDI (1999), Xenon 4300K, chiptuning
S80, D5 summum (2005) chiptuning
S80, D5 summum (2005) chiptuning
- rdkraker
- 3rd Gear member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 21.07.2010 - 15:28
- Locatie: Bergen NH
En, hoe bevalt t??
Citroen c4 grand picasso zwart, 1.6thp my 2012
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 15.11.2006 - 16:43

ben net thuis, via omwegen. lekker stukje gereden...
heb het bescheiden gehouden, maar accelereert stuk sneller en tussensprintjes gaan veel vlotter. top heb ik niet gehaald, uit eerdere ervaringen zit dat wel goed.... maar voor hogere snelheden heb ik het niet gedaan hoor. ook meer voor het gevoel als er een rappe johnie voorbij komt blazen of stoer doet bij het stoplicht. de gedachte dat je ze het snot voor de ogen kan rijden is voor mij voldoende.

al met al zijn ze inderdaad een klein uurtje bezig geweest.
ze kwamen zefs vanuit belgie daar naar toe om hun wagens onderhanden te laten nemen.
S80, 2.5 TDI (1999), Xenon 4300K, chiptuning
S80, D5 summum (2005) chiptuning
S80, D5 summum (2005) chiptuning
- rdkraker
- 3rd Gear member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 21.07.2010 - 15:28
- Locatie: Bergen NH
Enig idee tot wanneer die actie loopt? En waar zijn ze heen verhuisd eigenlijk?
Ben ook heel benieuwd wat je verbruik gaat doen. Ik doe nu al rustig aan met de auto; gebruik nu weinig het max vermogen. Zou dus vooral gaan tunen voor rustiger motor en lager verbruik. Dan is 200 eu zelfs nog wel terug te verdienen
Ben ook heel benieuwd wat je verbruik gaat doen. Ik doe nu al rustig aan met de auto; gebruik nu weinig het max vermogen. Zou dus vooral gaan tunen voor rustiger motor en lager verbruik. Dan is 200 eu zelfs nog wel terug te verdienen

Citroen c4 grand picasso zwart, 1.6thp my 2012
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 15.11.2006 - 16:43
ik heb niet berekend of ik het terug verdien, gaat me om het rij comfort. kijk even op de site van www.tunex.nl en zoek het telefoonnummer op, gewoon even bellen.
ze zijn verhuisd naar brede steeg 12, ook in 's-heerenberg.
p.s. voor het bedrag om te chippen, gaat die niet op de dyno. hiervoor moet je extra lappen, iets van tussen de 300-400 euro. dan wordt die ook uitgebreid getest en de tuning nog fijngeslepen.
p.s. 2, heb geen relatie tot tunex, gewoon een tevreden klant.
ze zijn verhuisd naar brede steeg 12, ook in 's-heerenberg.
p.s. voor het bedrag om te chippen, gaat die niet op de dyno. hiervoor moet je extra lappen, iets van tussen de 300-400 euro. dan wordt die ook uitgebreid getest en de tuning nog fijngeslepen.
p.s. 2, heb geen relatie tot tunex, gewoon een tevreden klant.

S80, 2.5 TDI (1999), Xenon 4300K, chiptuning
S80, D5 summum (2005) chiptuning
S80, D5 summum (2005) chiptuning
- Edgar
- 5th Gear member
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: 23.03.2007 - 13:32
En dan was die 225 al een eeuwige "aanbieding"hkl073 schreef:op het moment dat ik dit typ, zit ik bij tunex... ongeveer een uurtje werk. er is nog een aktie voor 195 euro.
staat niet op de site, daar staat nog 225 euro. en let op, ze zijn verhuisd en dat adres staat er ook niet op.

Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.
BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
- rdkraker
- 3rd Gear member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 21.07.2010 - 15:28
- Locatie: Bergen NH
Twijfel nog even tussen het imo grote verschil tussen maatwerktuning en standaard aangepaste software. Immers; volvo's standaard software is ook standaard, toch...?
Wil overigens niet zeggen dat ik niet snap dat aangepaste software nog beter is en betere prestaties kan leveren.
Zoals gezegd gaat het mij om à)gunstiger verbruik en b) hoger rijcomfort; lijkt mij voornamelijk dat een iets hoger koppel je ook wat meer schakellui laat rijden; lagere toeren op kruissnelheid, etc.
Ik zal de extra acceleratie in principe nauwelijks gebruiken; zoals gezegd dat doe ik nu al niet.
400+ euro is mij gewoon te duur; ik heb het geld niet echt over. (en er niet voor over)
Voor mij is de optie van ong 200 euro dus echt de enige.
Hamvraag is dus eigenlijk: loop ik in mijn situatie veel technisch risico, en is te verwachten dat ik, hoewel misschien niet optimaal, prettiger en iets zuiniger zal kunnen rijden met die tunex tuning?
Wil overigens niet zeggen dat ik niet snap dat aangepaste software nog beter is en betere prestaties kan leveren.
Zoals gezegd gaat het mij om à)gunstiger verbruik en b) hoger rijcomfort; lijkt mij voornamelijk dat een iets hoger koppel je ook wat meer schakellui laat rijden; lagere toeren op kruissnelheid, etc.
Ik zal de extra acceleratie in principe nauwelijks gebruiken; zoals gezegd dat doe ik nu al niet.
400+ euro is mij gewoon te duur; ik heb het geld niet echt over. (en er niet voor over)
Voor mij is de optie van ong 200 euro dus echt de enige.
Hamvraag is dus eigenlijk: loop ik in mijn situatie veel technisch risico, en is te verwachten dat ik, hoewel misschien niet optimaal, prettiger en iets zuiniger zal kunnen rijden met die tunex tuning?
Citroen c4 grand picasso zwart, 1.6thp my 2012
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
- Edgar
- 5th Gear member
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: 23.03.2007 - 13:32
Met alle respect, maar als je auto al weer een paar jaar oud is en je stopt daar een tuning programma in wat niet op maat geschreven is neem je een risico. Software van Volvo is idd gelijk voor elke auto en valt dan ook binnen de grenzen. Als je meer wilt hoeft dat idd geen probleem te zijn, maar elke zelfde auto is niet gelijk! Maatwerk is dan ook een stuk minder risicovol en bij een goede tuner (oa de forumsponsers) ook goed te doen. Zuiniger gaat je erg tegenvallen, en daar heb je zeker maatwerk voor nodig. Een goede (maatwerk) tuning voor 200 euro in een uurtje gedaan zonder een proefrit en de staat van je auto bekijken... Niet doen... Ik heb meerdere auto's bij Hartog Tuning laten tunen, die is een halve dag bezig! Ik zou de 200 euri lekker in mijn zak houden of even doorsparen 

Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.
BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
- ivoandriessen
- 5th Gear member
- Berichten: 1212
- Lid geworden op: 15.04.2007 - 21:04
- Locatie: Numansdorp
Ook hier een tevreden klant van Tunex, voor mij was ook de issue, betaal ik € 600 of € 200 voor hetzelfde resultaat. Heb dus voor de laatste gekozen. Auto is 8 jaar oud en heeft ruim 350.000 gelopen inmiddels.
Software zit er nu een jaar op, heb nog nergens problemen mee gehad. Als je gewoon netjes oplet is er niets aan de hand. Dus de standaard riedel, netjes warm rijden, niet volgas wegrijden enzovoorts.
Software zit er nu een jaar op, heb nog nergens problemen mee gehad. Als je gewoon netjes oplet is er niets aan de hand. Dus de standaard riedel, netjes warm rijden, niet volgas wegrijden enzovoorts.

XC90 T8 Inscription MY2017 2022-
V60 PIH D6 Summum MY2014 2018-2022
XC90 D5 Summum MY2006 2015-2018
V70 D5 Summum aut MY2003 2009-2015
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2123
- Lid geworden op: 02.07.2009 - 21:02
Als ik deze argumentatie doortrek zou de ODB tuning van BSR (of volvotech/rica) ook niet optimaal zijn? Met dat systeem krijg je een systeem wat je aan de volvo koppelt, vervolgens upload je een nieuwe firmware die je van het internet gehaald hebt.Edgar schreef:Met alle respect, maar als je auto al weer een paar jaar oud is en je stopt daar een tuning programma in wat niet op maat geschreven is neem je een risico. Software van Volvo is idd gelijk voor elke auto en valt dan ook binnen de grenzen. Als je meer wilt hoeft dat idd geen probleem te zijn, maar elke zelfde auto is niet gelijk! Maatwerk is dan ook een stuk minder risicovol en bij een goede tuner (oa de forumsponsers) ook goed te doen. Zuiniger gaat je erg tegenvallen, en daar heb je zeker maatwerk voor nodig. Een goede (maatwerk) tuning voor 200 euro in een uurtje gedaan zonder een proefrit en de staat van je auto bekijken... Niet doen... Ik heb meerdere auto's bij Hartog Tuning laten tunen, die is een halve dag bezig! Ik zou de 200 euri lekker in mijn zak houden of even doorsparen
[2006] Volvo XC90 V8 Executive MY2007
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
- rdkraker
- 3rd Gear member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 21.07.2010 - 15:28
- Locatie: Bergen NH
Haha dank u heren 
Soms maakt internet een beslissing niet makkelijker ondanks alle info....
En komt t er toch op neer dat je gewoon zelf moet afwegen en kiezen...
Maar ik zit er toch sterk aan te denken het wel te doen. Motivatie 1: als ik de auto niet push tegen z'n grenzen (en dat was ik niet van plan) is het risico op problemen met de techniek m.i. minimaal. Op internet vind ik veel goede ervaringen maar ook mensen met twijfels. Zie nog geen berichten van mensen die een volledig doorgedraaide motor wijten aan tunex. 'Ergste' is mi dat ze geen resultaat zien. Maar moet toegeven dat als het op daadwerkelijke ervaringen aankomt (dus afgezien van meningen) het merendeel positief is.

Soms maakt internet een beslissing niet makkelijker ondanks alle info....
En komt t er toch op neer dat je gewoon zelf moet afwegen en kiezen...
Maar ik zit er toch sterk aan te denken het wel te doen. Motivatie 1: als ik de auto niet push tegen z'n grenzen (en dat was ik niet van plan) is het risico op problemen met de techniek m.i. minimaal. Op internet vind ik veel goede ervaringen maar ook mensen met twijfels. Zie nog geen berichten van mensen die een volledig doorgedraaide motor wijten aan tunex. 'Ergste' is mi dat ze geen resultaat zien. Maar moet toegeven dat als het op daadwerkelijke ervaringen aankomt (dus afgezien van meningen) het merendeel positief is.
Citroen c4 grand picasso zwart, 1.6thp my 2012
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
- rdkraker
- 3rd Gear member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 21.07.2010 - 15:28
- Locatie: Bergen NH
Maar belangrijk; merk je het? Draait ie ook rustiger e.d.?ivoandriessen schreef:Ook hier een tevreden klant van Tunex, voor mij was ook de issue, betaal ik € 600 of € 200 voor hetzelfde resultaat. Heb dus voor de laatste gekozen. Auto is 8 jaar oud en heeft ruim 350.000 gelopen inmiddels.
Software zit er nu een jaar op, heb nog nergens problemen mee gehad. Als je gewoon netjes oplet is er niets aan de hand. Dus de standaard riedel, netjes warm rijden, niet volgas wegrijden enzovoorts.
Citroen c4 grand picasso zwart, 1.6thp my 2012
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
- ivoandriessen
- 5th Gear member
- Berichten: 1212
- Lid geworden op: 15.04.2007 - 21:04
- Locatie: Numansdorp
Rustiger is niet het goede woord, daar merk je volgens mij niets van. Bij gelijkblijvend rijgedrag merk je een afname van het brandstof verbruik.
In mijn geval vind ik het te leuk om toch redelijk snel van zijn plaats te gaan en op snelheid even gas bijgeven (dus niet al te veel brandstofbesparing
)
De auto reageert sneller en is feller.
Ik heb nog op de planning staan om de EGR softwarematig dicht te laten zetten (Tunex kan dit meteen doen voor € 50 extra) en de kat vervangen voor een holle pijp. Als het goed is zou de auto dan wel weer zuiniger moeten worden (of ik moet nog harder gaan trappen
In mijn geval vind ik het te leuk om toch redelijk snel van zijn plaats te gaan en op snelheid even gas bijgeven (dus niet al te veel brandstofbesparing

De auto reageert sneller en is feller.
Ik heb nog op de planning staan om de EGR softwarematig dicht te laten zetten (Tunex kan dit meteen doen voor € 50 extra) en de kat vervangen voor een holle pijp. Als het goed is zou de auto dan wel weer zuiniger moeten worden (of ik moet nog harder gaan trappen


XC90 T8 Inscription MY2017 2022-
V60 PIH D6 Summum MY2014 2018-2022
XC90 D5 Summum MY2006 2015-2018
V70 D5 Summum aut MY2003 2009-2015
- rdkraker
- 3rd Gear member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 21.07.2010 - 15:28
- Locatie: Bergen NH
Heb me nav jouw verhaal beetje in dat egr gebeuren ingelezen; maar blijkt toch knap wat meer NOx uit te stoten, tot 50 à 80% meer... En dat kan ik tegenover t milieu niet echt verkopen 
(nou weet ik dat ik voor t milieu beter LPG had kunnen rijden maar ja je wilt wel echt rijden natuurlijk
)

(nou weet ik dat ik voor t milieu beter LPG had kunnen rijden maar ja je wilt wel echt rijden natuurlijk

Citroen c4 grand picasso zwart, 1.6thp my 2012
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
- rdkraker
- 3rd Gear member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 21.07.2010 - 15:28
- Locatie: Bergen NH
Hmm chip4power Almere doet t voor 225. Is wel 30 eu meer maar scheelt vanuit noord-Holland wel n slok op n borrel aan reistijd (en brandstof)...
Zou dat wezenlijk anders zijn dan Tunex?
Zou dat wezenlijk anders zijn dan Tunex?
Citroen c4 grand picasso zwart, 1.6thp my 2012
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]