Nouja, eerst even de giro controleren van te voren

Ik zie wel wat zitten ter hoogte van het cola flesje?Renkel schreef:Enne Blackwolf heb jij trouwens wel hoogte verstelling op de passagierzetel??, lijkt op de foto niet 123 zichtbaar/aanwezig.
Ja klopt aan de voorzijde van het flesje, maar da's de bestuurders verstelling en niet die van passagierszetel..... :roll: maar ja boeie..arnoudh schreef:Ik zie wel wat zitten ter hoogte van het cola flesje?Renkel schreef:Enne Blackwolf heb jij trouwens wel hoogte verstelling op de passagierzetel??, lijkt op de foto niet 123 zichtbaar/aanwezig.
Nee, helaas is de passagiers stoel niet in hoogte verstelbaar.Renkel schreef: Enne Blackwolf heb jij trouwens wel hoogte verstelling op de passagierzetel??, lijkt op de foto niet 123 zichtbaar/aanwezig.
Even in Vadis neuzen en zie de kleuren Off-Black (leer volgens mij) en Platina als complete kits, maar als ik bij de voorstoelen kijk zie ik ook de kleur Manatee? Maar welke kleur blauw velours is? Keine aahnoenk...Ook in blauw velours leverbaar???
Ik heb er eentje gehad van jan 1997 waarin hij toen (1999) gemonteerd is, kan me niet voorstellen dat er verschil is tussen een stoel van een V40 van 1996 en eentje van 1997marcelg schreef:ik was 2weken geleden bij de dealer voor prog. veren.
daar werd mij verteld dat de middenarmsteun niet in een 96-er kan omdat de steun niet in de stoel is voorbereid :?
als het voorbereid is moet ik dan schroefgaten zien op de zwarte zij platen?bart simpson schreef:Ik heb er eentje gehad van jan 1997 waarin hij toen (1999) gemonteerd is, kan me niet voorstellen dat er verschil is tussen een stoel van een V40 van 1996 en eentje van 1997