
Heb geen xc70, kom t strand niet over

We waarschuwen niet voor niets....945i schreef:rdkraker, als je met weinig reistijd en voor <1 liter je auto wil slopen, dan kan je hem beter de zee in rijden, is toch vlakbij?
Ik heb op dit forum meermalen gelezen dat bv de hoofdcomputer stuk is gegaan, direct na (tijdens dus) de tuning. Het is wel opgelost, maar het hoort in eerste instantie niet stuk te gaan. Tevens gebruiken ze geem maatwerk, maar er wordt een standaard programmaatje in geschoten. Bij bv Fasttech wordt er voor, tijdens en na de tuning gereden, samen met jou om de wensen af te stemmen. Ze kijken dan zeer goed naar de staat van de motor op dat moment en tunen de boel dus niet over de kop.hkl073 schreef:heb je dat uit eerste ervaring ? denk het niet...
.
En ik dacht dat het in eerste instantie niet hoorde om fabrieksspecificaties aan te passen door mensen die zich vandaag BMW specialist, morgen Mercedes specialist en overmorgen VOLVO specialist noemen...Tarman T schreef:...Ik heb op dit forum meermalen gelezen dat bv de hoofdcomputer stuk is gegaan, direct na (tijdens dus) de tuning. Het is wel opgelost, maar het hoort in eerste instantie niet stuk te gaan...
2.4d MY2010 is 175 pk.s60 schreef:Ik had een GT met 6 bak. Ik heb nu een V70 2.4D 2010 met 163?? Pk.
Natuurlijk merkte ik in het begin verschil, maar ik vind de 163 Pk (of is het rond de 170 Pk geworden in 2010??) voldoende.
Hoe kom je daar bij?chris_zweden schreef:Volvo meet wat de teller aangeeft, werkelijke km/s zijn hier niet relevant.
En wat heeft dat met 0-100 meting te maken? Ben je niet in de war met die zijwieltjes voor de elandproef?Snellebaksteen schreef:Hoe kom je daar bij?chris_zweden schreef:Volvo meet wat de teller aangeeft, werkelijke km/s zijn hier niet relevant.
Ik heb toch bijzonder veel Volvo's met externe meet apparatuur op 1 van de wielen rond zien rijden op testbanen hoor.....
Net als bij ieder ander automerk trouwens.