hoi
ik heb een v70n 2.4t met geartronic van 2000 met een lpi van vialle, ingebouwd bij 120000, nu 174000
stationair trilt de auto nogal, net n diesel,
voor de rest looptie als een trein ook starten lopen, hoe koud het ook is
ik zat welf te denken aan een of meerdere motorsteunen, ook omdat ik wat hoor klapperen links bij het rijden over een slechte weg,
of mischien kleppen?? iemand een idee?
en nog een probleempje, de standkachel start niet, er wordt geen foutcode geregistreert behalve dat hij niet start. als ik de foutcodes laat resetten doet hij het weer een paar keer, maar na een keer of 3 geeft hij weer de geest
gr jw
trillen stationair
- The Volvoboy
- 7th Gear member
- Berichten: 5716
- Lid geworden op: 06.09.2008 - 09:33
- Locatie: Sassenheim
Dat klapperen op slechte weg had iemand die ik ken ook. Was een V70XC 2.4T AWD GT. Was een schokbreker 
Koen
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red Metallic - 17'' Comets - 560.000km -
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 332.000km
'97 - Volvo V70 2.3 T5 aut. - Nautic Blue Pearl - 16" Perfo - 325.000km
'98 - Volvo V70 2.5T aut. - Black Stone solid - 16'' Perfo - 291.000 km
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue - 16'' Perfo - 272.000 km
'11 - Kia Picanto 1.0 - Blue Metallic - 32.000 km
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red Metallic - 17'' Comets - 560.000km -

'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 332.000km
'97 - Volvo V70 2.3 T5 aut. - Nautic Blue Pearl - 16" Perfo - 325.000km
'98 - Volvo V70 2.5T aut. - Black Stone solid - 16'' Perfo - 291.000 km
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue - 16'' Perfo - 272.000 km
'11 - Kia Picanto 1.0 - Blue Metallic - 32.000 km
- janpie
- 5th Gear member
- Berichten: 1309
- Lid geworden op: 28.01.2007 - 18:12
- Locatie: Grunn (1307km ten ZW.van Stockholm)
Is het niet de bovenste motorrubbersteun?
Je kan ook wel last hebben van dat de stabi,stangetjes aan vervanging toe zijn
Je kan ook wel last hebben van dat de stabi,stangetjes aan vervanging toe zijn
V70 2.5T 209 pk 2007 175000
V70 2.4 140 pk 2001 310000 exit
V70 classic '97 2.5T AWD 290000 exit
jan
V70 2.4 140 pk 2001 310000 exit
V70 classic '97 2.5T AWD 290000 exit
jan
- janpie
- 5th Gear member
- Berichten: 1309
- Lid geworden op: 28.01.2007 - 18:12
- Locatie: Grunn (1307km ten ZW.van Stockholm)
Kleppen worden haast nooit gesteld. Is dat wel het geval dan moet er nog al wat gebeuren aan de auto...Maar gezien jou KM stand lijkt mij dat niet nodig
Dat klapperen wat je zegt heeft volgens mij te maken met boven liggende informatie van @The Volvoboy, en mij.
Dat klapperen wat je zegt heeft volgens mij te maken met boven liggende informatie van @The Volvoboy, en mij.
V70 2.5T 209 pk 2007 175000
V70 2.4 140 pk 2001 310000 exit
V70 classic '97 2.5T AWD 290000 exit
jan
V70 2.4 140 pk 2001 310000 exit
V70 classic '97 2.5T AWD 290000 exit
jan
- janpie
- 5th Gear member
- Berichten: 1309
- Lid geworden op: 28.01.2007 - 18:12
- Locatie: Grunn (1307km ten ZW.van Stockholm)
PS
Ik zie (lees) nu net nog dat je op lpg rijd . Daar moeten wel, voor zover ik weet wel kleppen worden gestelt.
Hoe dat allemaal te werk gaat weet ik zo niet.
Weet wel dat het veel werk is.
Ik zie (lees) nu net nog dat je op lpg rijd . Daar moeten wel, voor zover ik weet wel kleppen worden gestelt.
Hoe dat allemaal te werk gaat weet ik zo niet.
Weet wel dat het veel werk is.
V70 2.5T 209 pk 2007 175000
V70 2.4 140 pk 2001 310000 exit
V70 classic '97 2.5T AWD 290000 exit
jan
V70 2.4 140 pk 2001 310000 exit
V70 classic '97 2.5T AWD 290000 exit
jan
55.000 km op gas en dan de kleppen al stellen? Dit zou een beetje vroeg zijn.
Als je bij het uiteinde van uitlaat staat, (hand er voor) hoor je hem dan ook ploffen?
Kijk hier ook maar eens, dit heb ik al eens onder handleidingen gemaakt: klepspeling controleren en afstellen
Als je bij het uiteinde van uitlaat staat, (hand er voor) hoor je hem dan ook ploffen?
Kijk hier ook maar eens, dit heb ik al eens onder handleidingen gemaakt: klepspeling controleren en afstellen
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 30.12.2006 - 18:24
- Locatie: kampen
toerental blijft wel precies op t zelfde hangen, het lijkt me niet onregelmatig, het is meer alsof de trillingen van de motor rechtstreeks aan de rest van de auto doorgegeven worden
je hoort m niet vreemt stationair draaien, je voelt t alleen
je hoort m niet vreemt stationair draaien, je voelt t alleen
Bij de diesel.janpie schreef:Is het niet zo dat de onderste motorsteunen vacuum gestuurt worden?