Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds afgelopen weekend. Ook een V70 uit sept 2001.In mijn V70 van 2001 is sinds een paar dagen de airco van slag. Links wordt er nog lekker koele lucht in de richting van de bestuurder geblazen. Rechts wordt er niet gekoeld, maar warme lucht de ruimte in geblazen.
Indien de temperatuur gezet wordt op 22 graden dan 'ziet' de airco dat de juiste temperatuur is bereikt. Lijkt mij de de sensoren dan goed werken.lijkt me een sensor die niet een correcte waarde afgeeft.
bij de dealer moet je het paneeltje laten vervangen voor 'slechts' 600euritjes. Ik heb het zelf gedaan voor 1euroBattlecruiser S80 schreef:Het is een duur sensortje hoor! 83,30 incl. BTW. Die dingen gaan na een jaar of 6 kapot. Op buitenlandse Volvofora hebben ze 't er wel vaker over.
De sensor is zo duur omdat het werkt met een miniventilatortje.
Hoe heb je dat gedaan dan? Je hebt een nieuw stukje weerstandsdraad geplaatst? Wat voor draad precies?NOS schreef: bij de dealer moet je het paneeltje laten vervangen voor 'slechts' 600euritjes. Ik heb het zelf gedaan voor 1euro
ik geloof een speciaal soort sensor, we dachten eerst dat het een weerstandsdraad moest zijn maar dat is niet zoIkeV70 schreef:Hoe heb je dat gedaan dan? Je hebt een nieuw stukje weerstandsdraad geplaatst? Wat voor draad precies?NOS schreef: bij de dealer moet je het paneeltje laten vervangen voor 'slechts' 600euritjes. Ik heb het zelf gedaan voor 1euro
's middags belden ze en zeiden dat ze het systeem gecheckt hadden en een lekke condensor het geval was. Deze moest vervangen worden. Vanmiddag haal ik hem weer op, kost me (ook al eerder gezien dit bedrag op het forum) EUR 860.Je auto heeft geen update gehad voor de software van de kachel motor.