Parkeersensor achteraf inbouwen

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
RoofVogel
1st Gear member

Ik ben wel benieuwd waarop de sensoren worden aangesloten. Zit er ergens in de auto een 12 v aansluiting welke je ongestraft kunt gebruiken om dit soort zaken aan te sluiten?? Of krijg ik vervolgens een foutmelding op mijn dashboard omdat ik een vreemde installatie heb aangesloten?? hoor graag jullie reactie
nmklop
2nd Gear member

Je sluit de sensoren aan op de achteruitrijverlichting. Ze krijgen dus stroom als je de achteruit inschakelt.
Otto
Frederick
4th Gear member

waar dient dat schermpje met led's voor? Afstand tot object of zo?
Volvo V70 2.4D MY08 GT Summum met extra's en BSR
Volvo S60 D2 MY15 Momentum
Volvo V50 1.6D MY12 Summum
Volvo V50 1.6D MY08 Momentum
Volvo S60 D5 MY02 Summum, BSR
Too busy for bullshit
tjompe

Frederick schreef:waar dient dat schermpje met led's voor? Afstand tot object of zo?
Afstand tot object tot op 20 cm. Je kan ook zien welke sensor aktief is en of alle sensors werken.
T.
anvarit
Starter

tjompe schreef:
crackedtooth schreef:
Liet dit doen bij DE MAERE Kurt
Kruishoutemsesteenweg
9750 Zingem
Oost-Vlaanderen
België.

Werd geplaatst met verstand van zaken. Sensors werden ingebouwd op dezelfde uitsparing voor zien door Volvo; Sensors werden gespoten en gevernist.
Resultaat = bijna perfect.
Als je wil kan ik je zijn telefoonnummer ook bezorgen.

Mvg,
T.
Hoi, als je het niet erg vind mag je me wel even het nummer doorgeven.
Het sinds gisteren een V50 2010 met alles er op en eraan maar spijtig genoeg zonder parkeersensor. En komend van een Golf5 is de grootte van de wagen wel een verschil :-)
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”