V70 / XC70 facelift MY 2012

Walter
Geartronic member
Contacteer:

casper schreef: Nogmaals, geen enkele dealer, maar dan ook geen enkele, heeft daar enig nadeel van ondervonden. Datzelfde bericht stond hier reeds op deze site maanden vóór die bewuste post.
Als je het allemaal anders wil dan moet je de fora maar afschaffen, ze zijn dan toch overbodig.
Bent u zelf werkzaam bij een dealer? Of bij een importeur danwel toeleverancier van alle dealers? U weet namelijk nogal stellig dat er geen nadeel ondervonden wordt. Ook weet ik dat u eerder bent aangesproken op de gevolgen van het plaatsen van de info destijds. Het is namelijk zo dat bij de eerste geruchten mensen gaan wachten op de nieuwe types. Mensen houden bestellingen tegen, in afwachting. Daarbij zijn dealers / medewerkers van dealers (waaronder ondergetekende) hier op het forum voor leugenaar uitgemaakt omdat u een afbeelding plaatst waar de dealer geen weet van heeft en dan wordt glashard gezegd dat de dealer dan liegt. Hoe bedoelt u, het heeft geen impact. Hou een ander voor de gek en ga carnaval vieren.
casper schreef: En deze foto? De link lees je toch op de foto in de openingspost , en die is Duits zoals je kan zien. Ook op Swedespeed en diverse andere buitenlandse sites stond deze foto alvorens die hier terechtkwam.
Akkoord, niet goed gezien. Excuses daarvoor, zou hiertussen moeten staan
casper schreef:
Vanwaar die verontwaardiging telkens? Ik begrijp daar niets van.
Surf een beetje rond op het internet en je vindt meer dan je zou denken.
Stap bij de dealers binnen en vraag hen uit, zij weten ook veel meer dan wat ik hier allemaal maar lees.
Ik zit de hele dag bij een dealer binnen, vandaar dat ik ook wel pretendeer te weten wat er in het Volvo wereldje rondgaat. En geloof me, de informatie van de wijzigingen is absoluut niet op de werkvloer bij de dealers bekend. Zowel in het geval van de V70 nu als van de XC60 destijds. Dus de opmerking dat de dealer meer weet dan hier staat is net zo nep als de tetten van Pamela Anderson. Vandaar mijn verontwaardiging.

@ Fulaks: kijk eens naar de afbeelding hieronder. Dan zie je goed dat de koplampen gelijk zijn
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Fulaks
6th Gear member

VolvoMafia schreef:@ Fulaks: kijk eens naar de afbeelding hieronder. Dan zie je goed dat de koplampen gelijk zijn
Ja, ik was er inmiddels met 98 % zekerheid zelf al achter gekomen, nu 100 %, waarvoor dank. Mooie velgen overigens !
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
Walter
Geartronic member
Contacteer:

dezelfde als de vorig ocean Race editie, alleen die van de XC's zijn anders. Maar inderdaad, een mooi wiel
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Fulaks
6th Gear member

Om een of andere reden ben ik altijd "out of sync" : het lanceren van de OR-edities komt tot nog toe niet goed uit met het tijdstip waarop ik aan een nieuwe toe ben. Maar altijd al een grote boon gehad voor dat blauw ! Mocht er nu een gefacelifte V70 Plug-in Hybrid in OR-trim te bestellen zijn, dan zou ik toch eens heel ernstig gaan rekenen.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
casper
5th Gear member

VolvoMafia schreef: Bent u zelf werkzaam bij een dealer? Of bij een importeur danwel toeleverancier van alle dealers? U weet namelijk nogal stellig dat er geen nadeel ondervonden wordt. Ook weet ik dat u eerder bent aangesproken op de gevolgen van het plaatsen van de info destijds. Het is namelijk zo dat bij de eerste geruchten mensen gaan wachten op de nieuwe types. Mensen houden bestellingen tegen, in afwachting. Daarbij zijn dealers / medewerkers van dealers (waaronder ondergetekende) hier op het forum voor leugenaar uitgemaakt omdat u een afbeelding plaatst waar de dealer geen weet van heeft en dan wordt glashard gezegd dat de dealer dan liegt. Hoe bedoelt u, het heeft geen impact. Hou een ander voor de gek en ga carnaval vieren.
Oh help, wat een onzin !
Je moet je hier zelf al twee maal corrigeren in je onjuiste commentaar : goed bezig !
De dealers wisten destijds ALLEMAAL van het nieuwe Sensussysteem dat er aan kwam op de XC60! En die foto kwam toen ook van Motortalk.de, dus als je wil gaan klagen, doe het dan daar.
En voor de hoeveelste maal moet ik hier zeggen dat ik niet werk voor Volvo, er geen professionele banden mee heb, buiten het feit dat ik klant ben en dat ik het internet uitpluis, of is daar ook al iets mis mee?
Ik kan alleen maar vaststellen dat u zelf toch ook maar graag weet wat er al dan niet zal veranderen bij de toekomstige Volvo's, zoals blijkbaar iedereen hier :wink:

En ja, nog dit : zouden we nu allemaal niet wachten om volgend jaar zulke V60 Hybrid te kopen in plaats van nu nog een vuil exemplaar aan te schaffen. Zijn de dealers nu ook boos nu dat men weet dat men volgend jaar met dat revolutionair model afkomt dat al de rest in de vuilbak doet verdwijnen. Wees dus consequent in je commentaar.
Walter
Geartronic member
Contacteer:

casper schreef:Oh help, wat een onzin !
De dealers wisten destijds ALLEMAAL van het nieuwe Sensussysteem dat er aan kwam op de XC60! En die foto kwam toen ook van Motortalk.de, dus als je wil gaan klagen, doe het dan daar.
En voor de hoeveelste maal moet ik hier zeggen dat ik niet werk voor Volvo, er geen professionele banden mee heb, buiten het feit dat ik klant ben en dat ik het internet uitpluis, of is daar ook al iets mis mee?
Ik kan alleen maar vaststellen dat u zelf toch ook maar graag weet wat er al dan niet zal veranderen bij de toekomstige Volvo's, zoals blijkbaar iedereen hier :wink:

..... Wees dus consequent in je commentaar.
Ik ben consequent in mijn commentaar, lees het er maar op na. Daarom blijf ik ook stellig in mijn punt dat het absoluut geen onzin is. Jouw mening is jouw mening. Maar je mag me toch uitleggen hoe je dit zo zeker weet:
casper schreef:De dealers wisten destijds ALLEMAAL van het nieuwe Sensussysteem dat er aan kwam op de XC60!
Naast dat het werkelijk onzin is dat alle dealers ten tijde van het verschijnen van die foto, net als nu met de V70, op de hoogte waren van de exacte wijzigingen. En het is voor ongelovelijke onzin omdat je nooit en te nimmer kunt weten wat wij als dealer allemaal weten. Het is dus maar een aanname dat dat zo is. In dit geval kunnen we dus vaststellen dat je het niet over feiten hebt maar over aannames. Presenteer die dan ook als zodanig. Tenzij je grip op de werkelijkheid kwijt bent, hebben wel meer mensen last van rond deze tijd van het jaar en dat is een goed excuus.

De les: brul niet wat je niet zeker weet en waar je geen bron bij kunt geven. En niet alles wat er ergens op het grote www staat is werkelijkheid. Dat is het enige wat ik hier probeer te bewerkstelligen, het onderscheiden van feiten en roddels. Daarom durf ik ook volmondig te melden dat de foto met de neus van de S60 een mooie fotosjop is. Mijn bron is daarin een bulletin dat Volvo cars NL aan de dealers heeft verzonden
Afbeelding
Mijn blog

XC30
4th Gear member
Contacteer:

Even weer on topic mensen.

Als het interieur van de V/XC70 er zo uit gaat zien vind ik dit vooralsnog een gigantische design-misser. Schijnbaar is het belangrijker om het systeem aan te beiden dan de wijze waarop dat gebeurt. Dan ga ik wel af op de foto, ik geef het in real live nog de voorkeur van de twijfel.
Jaguar I-Pace my18
Range Rover Evoque PHEV my21
casper
5th Gear member

VolvoMafia schreef: Ik ben consequent in mijn commentaar, lees het er maar op na. Daarom blijf ik ook stellig in mijn punt dat het absoluut geen onzin is. Jouw mening is jouw mening. Maar je mag me toch uitleggen hoe je dit zo zeker weet.
Naast dat het werkelijk onzin is dat alle dealers ten tijde van het verschijnen van die foto, net als nu met de V70, op de hoogte waren van de exacte wijzigingen. En het is voor ongelovelijke onzin omdat je nooit en te nimmer kunt weten wat wij als dealer allemaal weten. Het is dus maar een aanname dat dat zo is. In dit geval kunnen we dus vaststellen dat je het niet over feiten hebt maar over aannames. Presenteer die dan ook als zodanig. Tenzij je grip op de werkelijkheid kwijt bent, hebben wel meer mensen last van rond deze tijd van het jaar en dat is een goed excuus.

De les: brul niet wat je niet zeker weet en waar je geen bron bij kunt geven. En niet alles wat er ergens op het grote www staat is werkelijkheid. Dat is het enige wat ik hier probeer te bewerkstelligen, het onderscheiden van feiten en roddels. Daarom durf ik ook volmondig te melden dat de foto met de neus van de S60 een mooie fotosjop is. Mijn bron is daarin een bulletin dat Volvo cars NL aan de dealers heeft verzonden
Je bent niet consequent in je commentaar want de aankondiging van een Hybrid-Volvo zal veel meer klanten doen wachten dan een wijziging van een dashboard.
Er is geen enkele dealer die ook maar ergens heeft laten weten dat men een auto heeft laten staan omwille van dat bericht. Bewijs als je kan het tegendeel. De verkoopcijfers spreken wat dat betreft ook boekdelen.
En je mag mij ook eens een opsomming geven van wat er niet de waardheid is geworden van de beelden en berichten die door mij gepost zijn. Je zal ze niet vinden.
Ik krijg ook detailinfo van mijn dealer (die ik zeer goed ken trouwens), en in België weliswaar, en die zijn (zelfs officieel) veel sneller met nieuws dan in Nederland, dat is al dikwijls zo gebleken. Duitsland is nog sneller.
Bulletins van Volvocars Nl lopen helaas voor jullie hopeloos achter.
Moeten de buitenlanders hier dan zwijgen op het forum?
Paul
Geartronic member

Maar iedereen met een goed oog ziet twee bulten op het dashboard van de oceanraces en ziet op de voorruit allemaal nieuwe gadgets!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
emanje
2nd Gear member

VolvoMafia, Volgens mij ben jij helemaal de weg kwijt.
Je leest niet goed, kent je bronnen niet en je kent je eigen bedrijf niet zo goed als je doet voorkomen. Als klap op de vuurpijl onderschat je onze mede forumleden. Vooral die Belg.

Maakt niet uit hoor, ik weet ook niet alles. Maar wees dan niet zo stellig in je beantwoordingen.
V70 D M11 Magic Blue TUNEX 230PK
V70 D M09 Electric Silver FASTTECH 220pk
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Vandaag is afgetrapt een nieuwe V70 D3 Limited Edition aanbieding, zo te zien een my 2012 deze is gebaseerd op de Momentum en start op € 43.995,--, wel met RTI maar zonder Sensus.
Ben bang dat Caspar iets suggereert dat voorlopig niet aan de orde gaat zijn en dat Volvomaffia het bij het rechte eind heeft.
Het is ook jammer dat de suggestie (opnieuw) gedaan wordt dat de NL dealer de beschikbare info niet wenst te delen met hun klanten.
Wat er niet is kun je niet delen....
Volvo for life
Volvoman
7th Gear member
Contacteer:

Kan je een nieuw topic starten over de nieuwe Lim. Edition? Ben erg benieuwd!!
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
NielsPHEV
7th Gear member

OK punten zijn gemaakt maarre wanner krijgen we meer info over MY12 en de mooie bulten.

Bart, ook een Deevijf aanbieding ?
Fulaks
6th Gear member

Gewoon nog twee jaar (?) wachten op de nieuwe V70 Plug-in Hybrid, dat ga ik doen.
NielsPHEV
7th Gear member

Fulaks schreef:Gewoon nog twee jaar (?) wachten op de nieuwe V70 Plug-in Hybrid, dat ga ik doen.
Waarom wil je graag zo'n plug in is er in B ook een laag bijtelling tarief ?

En ja graag meer info over de nwe lim edition ...
Fulaks
6th Gear member

NielsV70 schreef:Waarom wil je graag zo'n plug in is er in B ook een laag bijtelling tarief ?
Omdat ik vaak ook kleinere afstanden doe (bij slecht weer, als de fiets geen optie is) en ik het een goed idee vind dat die elektrisch kunnen en zonder uitstoot in stedelijk gebied. Thuis laadt ik dan op, en ik beschik over 100 % groene stroom. Voor de langere ritten heb je dan die heerlijke D5, dus voor mij lijkt die Plug-in Hybrid het beste van twee werelden. En dit los van fiscale overwegingen (geld hoeft niet altijd de drijfveer te zijn).
NielsPHEV
7th Gear member

(geld hoeft niet altijd de drijfveer te zijn).[/quote]

Da's waar waar was benieuwd. Als ik eerlijk ben zou het voor mij wat ander liggen aangezien een eu 5-6 diesel schoner is dan vele e centrales
steveo_veranes
2nd Gear member

bart simpson schreef:Vandaag is afgetrapt een nieuwe V70 D3 Limited Edition aanbieding, zo te zien een my 2012 deze is gebaseerd op de Momentum en start op € 43.995,--, wel met RTI maar zonder Sensus.
Ben bang dat Caspar iets suggereert dat voorlopig niet aan de orde gaat zijn en dat Volvomaffia het bij het rechte eind heeft.
Het is ook jammer dat de suggestie (opnieuw) gedaan wordt dat de NL dealer de beschikbare info niet wenst te delen met hun klanten.
Wat er niet is kun je niet delen....
De vorige V70 limited edition was in NL 39.995 voor de 2.0d basisversie en 45.995 voor de D5.

Ben benieuwd wat je krijgt voor die 43.995 (is dat de NL prijs?), en vooral of je nog zelf iets kan kiezen dit keer.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

De vorige 2.0d Ltd Edition was al > € 41.000,-- in 2011, voor ruim € 47.000,- had je toen een 163pk 2.4D aut, er was nooit D5 Ltd Edition, de CO2 BPM was de boosdoener van die verhogingen.

Waar het om gaat in deze topic is dat NL dealers beschuldigd worden van het achterhouden van informatie die voorlopig nog niet relevant lijkt.
In NL is die D3 (maar ook T4) Ltd Edition echt "the hottest news" levertijd van > 1 maand zondermeer een my 2012 maar wel zonder sensus.
Volvo komt op korte termijn met een persbericht, de mededeling in deze topic was bedoeld om zaken die er zondermeer wel op korte termijn aankomen even te melden.
Volvo for life
casper
5th Gear member

bart simpson schreef:
Waar het om gaat in deze topic is dat NL dealers beschuldigd worden van het achterhouden van informatie die voorlopig nog niet relevant lijkt.
:roll: :roll: :roll:
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”