Bent u zelf werkzaam bij een dealer? Of bij een importeur danwel toeleverancier van alle dealers? U weet namelijk nogal stellig dat er geen nadeel ondervonden wordt. Ook weet ik dat u eerder bent aangesproken op de gevolgen van het plaatsen van de info destijds. Het is namelijk zo dat bij de eerste geruchten mensen gaan wachten op de nieuwe types. Mensen houden bestellingen tegen, in afwachting. Daarbij zijn dealers / medewerkers van dealers (waaronder ondergetekende) hier op het forum voor leugenaar uitgemaakt omdat u een afbeelding plaatst waar de dealer geen weet van heeft en dan wordt glashard gezegd dat de dealer dan liegt. Hoe bedoelt u, het heeft geen impact. Hou een ander voor de gek en ga carnaval vieren.casper schreef: Nogmaals, geen enkele dealer, maar dan ook geen enkele, heeft daar enig nadeel van ondervonden. Datzelfde bericht stond hier reeds op deze site maanden vóór die bewuste post.
Als je het allemaal anders wil dan moet je de fora maar afschaffen, ze zijn dan toch overbodig.
Akkoord, niet goed gezien. Excuses daarvoor, zou hiertussen moeten staancasper schreef: En deze foto? De link lees je toch op de foto in de openingspost , en die is Duits zoals je kan zien. Ook op Swedespeed en diverse andere buitenlandse sites stond deze foto alvorens die hier terechtkwam.
Ik zit de hele dag bij een dealer binnen, vandaar dat ik ook wel pretendeer te weten wat er in het Volvo wereldje rondgaat. En geloof me, de informatie van de wijzigingen is absoluut niet op de werkvloer bij de dealers bekend. Zowel in het geval van de V70 nu als van de XC60 destijds. Dus de opmerking dat de dealer meer weet dan hier staat is net zo nep als de tetten van Pamela Anderson. Vandaar mijn verontwaardiging.casper schreef:
Vanwaar die verontwaardiging telkens? Ik begrijp daar niets van.
Surf een beetje rond op het internet en je vindt meer dan je zou denken.
Stap bij de dealers binnen en vraag hen uit, zij weten ook veel meer dan wat ik hier allemaal maar lees.
@ Fulaks: kijk eens naar de afbeelding hieronder. Dan zie je goed dat de koplampen gelijk zijn