Iemand ervaring met deze band?
Kosten 60 euro per stuk en vraag me af of het kwaliteitsverschil tov van een Michelin de meer dan verdubbeling in prijs rechtvaardigt.
Arrowspeed CP661
- liquid_force
- 6th Gear member
- FrankS60
- 5th Gear member
Penny wise pound foolish als je het mij vraagt. Heb je straks alles bij elkaar 200-250 euro bespaard en dan haal je het net niet als er iemand hard op de rem staat voor je. Omdat die wel op merkbanden rijdt. Kun je even een paar trappen terug in je schadevrije ladder met alle extra kosten van dien. En eventueel eigen risico en de schade aan je eigen auto mocht je niet all-risk verzekerd zijn.
Mijn mening; nooit besparen op banden en remmen. Je auto en veiligheid zijn zo goed als de zwakste schakel en je gaat toch niet een veiligheidsrisico (en financieel risico!) nemen nadat je net 50.000 euro (of 20.000 2e hands) hebt uitgegeven aan 1 van de veiligste auto's op de markt?
Mijn mening; nooit besparen op banden en remmen. Je auto en veiligheid zijn zo goed als de zwakste schakel en je gaat toch niet een veiligheidsrisico (en financieel risico!) nemen nadat je net 50.000 euro (of 20.000 2e hands) hebt uitgegeven aan 1 van de veiligste auto's op de markt?
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
Staat in verschillende tests, daar waar ze bij remtest op het nat aan 80 met merkbanden stilstaan rijden ze met chinese banden nog steeds 50.
En euhm, als je echt wilt besparen op banden, velgmaatje kleiner nemen...
En euhm, als je echt wilt besparen op banden, velgmaatje kleiner nemen...
-
- 2nd Gear member
Velgmaatje kleiner? Dat ziet er niet uit onder een V70.
Michelins zijn al besteld, testen die ik lees lijken me duidelijk
Michelins zijn al besteld, testen die ik lees lijken me duidelijk