moet bij een B20 motor ook de cilinderkop/ klepvoering/ zitting aangepast worden?
dat vroeg ik me af,
ik heb een leuke 142 gevonden en wellicht interessant om deze hierheen te halen..
gr
Patrick
LPG
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
- Boele
- 4th Gear member
Hoeft niet persé!
De zittingen zullen harder slijten waardoor ze toch een keer vervangen moeten worden. Dit is dan ook het ideale moment om het te laten doen.
De zittingen zullen harder slijten waardoor ze toch een keer vervangen moeten worden. Dit is dan ook het ideale moment om het te laten doen.
Groeten, Boele
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
- Iroll
- 6th Gear member
Zolang je op lpg niet boven de 4000 toeren rijdt gaan ze vrij lang mee. Dan kan je een kop revisie vrij lang uitstellen, 50dkm is dan geen uitzondering. Uiteraard afhankelijk van hoe de staat van de uitlaatklep zittingen nu is. In de hogere toeren rijden doen de uitlaatklep zittingen op lpg hard slijten.
Je kan er ook voor kiezen om bijv. Flashlube in te bouwen om de kleppen van extra smering te voorzien, dan stel je een revisie nog langer uit. Een koprevisie zal zo rond de €600 kosten voor een B20.
Je kan er ook voor kiezen om bijv. Flashlube in te bouwen om de kleppen van extra smering te voorzien, dan stel je een revisie nog langer uit. Een koprevisie zal zo rond de €600 kosten voor een B20.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
mooi, en goed om te weten...