Maak een afspraak met een garage die het wel kan .
Bijv. in maastricht .
Problemen met elektronica
-
- 2nd Gear member
ik weet niet of dit bij jou model ook kan maar bij mijn v70 van 2001 had ik problemen met de cruise
had er zelf al een pedaalsensor in gezet maar hielp niet
heb hem laten uitlezen en er kwam fout pedaalsensor en canfout te voorschijn
er is toen een can upgrade software pakket ingezet en mijn problemen zijn over
dit can update pakket houd in dat alle regeleenheden welke in het can netwerk aanwezig zijn worden voorzien van de nieuweste software
vraag hier eens om bij je dealer of ga naar een dealer in nederland
dit can update pakket houd in dat alle regeleenheden welke in het can netwerk aanwezig zijn worden voorzien van de nieuweste software
opel calibra 1991=>volvo 850 2.5 20v 170 pk =>v70 2.4t3 2001 200pk !!!!!!
-
- 2nd Gear member
pedaalsensor was dat een gaspedaal ? Ik krijg ook melding van pedaalsensor en heb het vervangen.umpie schreef:ik weet niet of dit bij jou model ook kan maar bij mijn v70 van 2001 had ik problemen met de cruise
Kreeg je alleen een melding van can fout ? of had je uitval enz. ?
Volvo S60 251 pk(Power Injection)
-
- 2nd Gear member
nee dat was de sensor van de rem welke in de rembekrachtiger zit
had geen uitval maar mn cruise werkte niet , raam bestuurderskant leide zn eigen leven,
motor hield soms in of kwam langzaam op gang,
na update alles weer in orde
had geen uitval maar mn cruise werkte niet , raam bestuurderskant leide zn eigen leven,
motor hield soms in of kwam langzaam op gang,
na update alles weer in orde
opel calibra 1991=>volvo 850 2.5 20v 170 pk =>v70 2.4t3 2001 200pk !!!!!!
-
- 1st Gear member
Hoi, bij deze wil ik jullie informeren dat vandaag 6 april 2011 de dag is dat mijn auto hersteld is geraakt!
Module was al enige weken geleden besteld en eindelijk toegekomen.
Vooraleer te verwisselen hebben we software opgevraagd en in de oude module willen laden. Doch dit lukte niet. Daarna de nieuwe module geplaatst en software ingeladen. => Fouten waren onmiddellijk weg en alles werkte terug!!
Onthou dat wat ze jullie ook wijsmaken, en zeker de verkopers van 2de handsonderdelen of personen die beweren uw module te kunnen maken, dat dit vanaf bouwjaar 2002 niet meer lukt.!
Ik heb alle pogingen geprobeerd en tevergeefs.
Vervangen is momenteel de enige mogelijkheid!!
In de toekomst zal er misschien piraterij software op de markt komen die dit wel zal kunnen...
Prijskaartje nu: ongeveer 1500 Eur. plus de verloren kosten van voorgaande pogingen...
BCM fout? = module vervangen!
Module was al enige weken geleden besteld en eindelijk toegekomen.
Vooraleer te verwisselen hebben we software opgevraagd en in de oude module willen laden. Doch dit lukte niet. Daarna de nieuwe module geplaatst en software ingeladen. => Fouten waren onmiddellijk weg en alles werkte terug!!
Onthou dat wat ze jullie ook wijsmaken, en zeker de verkopers van 2de handsonderdelen of personen die beweren uw module te kunnen maken, dat dit vanaf bouwjaar 2002 niet meer lukt.!
Ik heb alle pogingen geprobeerd en tevergeefs.
Vervangen is momenteel de enige mogelijkheid!!
In de toekomst zal er misschien piraterij software op de markt komen die dit wel zal kunnen...
Prijskaartje nu: ongeveer 1500 Eur. plus de verloren kosten van voorgaande pogingen...
BCM fout? = module vervangen!
Welke module is vervangen?
Modules zijn zeker te repareren, bijvoorbeeld bij: www.ets.nl
Altijd? Tja soms is het einde echt zoek.
Modules zijn zeker te repareren, bijvoorbeeld bij: www.ets.nl
Altijd? Tja soms is het einde echt zoek.

-
- 1st Gear member
Hoi,
De BCM module ( brake circuit module)
Na 6 maanden continue pogingen denk ik dat er weinig mensen zijn die zo lang proberen om de module zonder te vervangen door een nieuwe terug werkend te krijgen. Module is zeker 5 keer verstuurd naar bedrijven die beweren ze te kunnen herstellen.
Met de modules van wagens met bouwjaar voor 2002 is dit mogelijk, nadien niet meer. Ze zijn effectief chassis gebonden en zelfs de ic's in de module los solderen en verplaatsen helpt niet. Ze hebben het echt wel heel goed beveiligd.
De eerste die dit wel kan mag het mij wel eens bewijzen.
Mijn wagen rijdt alvast weer super.
Ik hoop er nog enkele jaren van te kunnen genieten nu.
GR.
De BCM module ( brake circuit module)
Na 6 maanden continue pogingen denk ik dat er weinig mensen zijn die zo lang proberen om de module zonder te vervangen door een nieuwe terug werkend te krijgen. Module is zeker 5 keer verstuurd naar bedrijven die beweren ze te kunnen herstellen.
Met de modules van wagens met bouwjaar voor 2002 is dit mogelijk, nadien niet meer. Ze zijn effectief chassis gebonden en zelfs de ic's in de module los solderen en verplaatsen helpt niet. Ze hebben het echt wel heel goed beveiligd.
De eerste die dit wel kan mag het mij wel eens bewijzen.
Mijn wagen rijdt alvast weer super.
Ik hoop er nog enkele jaren van te kunnen genieten nu.
GR.
-
- 2nd Gear member
Ze willen geen reparaties meer aan modules door derden .
Dus geen hobbywerk meer aan modules .
Volvo wil meer verdienen aan electronica . Alleen een update kost al 35 euro per module ,Inleren kost 65 euro .
Echte reparaties verrichten de hobbiers ook niet maar ze zijn uiteindelijk goedkoper . Klik
Ik heb zelf 2 modules vervangen een met SW reload .
Dus geen hobbywerk meer aan modules .
Volvo wil meer verdienen aan electronica . Alleen een update kost al 35 euro per module ,Inleren kost 65 euro .
Echte reparaties verrichten de hobbiers ook niet maar ze zijn uiteindelijk goedkoper . Klik
Ik heb zelf 2 modules vervangen een met SW reload .
Volvo S60 251 pk(Power Injection)