Ik heb net de klepspeling gedaan van mijn 440 met vier punts injectie. (een 2.0i).
Om heel eerlijk te zijn: ik vind de constructie met het inlaatspruitstuk zo over de kop heen op zijn zachtst gezegd knap waardeloos. Het is mij vaker opgevallen dat sommige constructies zo knullig zijn ontworpen.
Het kost heel heel veel werk om alles los te peuteren. Gasklephuis, bediening ervan etc. En als je op LPG rijdt zoals ik ben je om de 15dkm aan de beurt om te stellen.
Volgens mij geldt dit ook voor de 1.6i en de 1.8 turbo.
Dan is de 1.8i monopoint een heel heel stuk makkelijker.
weet iemand handige trucjes / aanpassingen, om het allemaal wat makkelijker te maken?
4 punts injectie modellen
-
sleutelaar
- 3rd Gear member
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18.01.2009 - 00:23
460 1.8 b18u donkergroen metallic
440 2.0 b20f aut4, blauw, RIP
440 2.0 b20f aut4 zilver metallic
440 2.0 b20f aut4, blauw, RIP
440 2.0 b20f aut4 zilver metallic
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 22319
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Tjsaa, in elkaar zetten gaat in de fabriek en machinaal vaak beter.
Maar ik ben ook wel eens ergens aan begonnen en dan ontdek je dat er een andere manier is die sneller werkt. Zo leer je dan hoe het werkt.
Maar ik ben ook wel eens ergens aan begonnen en dan ontdek je dat er een andere manier is die sneller werkt. Zo leer je dan hoe het werkt.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]















