BarendKaas schreef:Nou, had mijn auto vandaag dus voor genezen verklaard. Ruim 800 km zonder problemen. Twee lange ritten naar Limburg en de Achterhoek. Vandaag derde lange rit, weer naar schoonouders in Limburg. bij aankomst tegen mn vrouw gezegd dat de problemen volgens mij voorbij zijn. Net als de vorige keer. Toen ik net terug reed, stond de dagteller ineens weer op 0. De vorige keer dat dat gebeurde, had ik na een tussenstop in het dorp geen elektronica meer. Ik vrees dus het ergste als ik morgenvroeg mijn auto start. Ik ga nog even op zoek naar automatisch resettende trip-computers, en dan maar slapen. Fingers crossed, morgen uitlezen bij de dealer.
UPDATE: nou, na een half uurtje de auto nog eens gestart, en geen elektronica problemen. Ik ga met een iets geruster hart slapen. Morgen nog wel even laten uitlezen.
Ik kan je misschien een beetje geruststellen, bij mij springt de dagteller al sinds ik de auto heb (>3 jaar) regelmatig op 0 bij het starten. Vorig jaar is ook bij mij de CEM vervangen en ook bij mij heeft het geen onderscheid gemaakt voor de dagteller. Springt nog steeds regelmatig op 0. Misschien een Amerikaans kwaaltje?

Ik maak me er in elk geval niet druk om.