volvo schreef:Jullie zijn allemaal idioten met snelheden boven de, zeg 180. km Er bestaat geen normale auto (behalve de F-1 op de afgeschermde circuits) waar je dan nog zeker ben van je leven. Of dat nu is een Mercedes, BMW, Volvo of noem maar op!! Ik heb een vrouw en een kind, dat wil ik houden zo!
Mijn T6 loopt met zeer veel gemak naar de 230km/u (vorig jaar in D getest op doorreis naar A). Dat vond ik eigenlijk hard zat, maar ik vermoed dat hij zonder moeite de begrensde top van 250 zal halen.
...The Nile isn't just a river in Africa.... 854 2.5 20v (1995)
S60 D5 (2003)
V70 Classic 2.4 20v 170pk (1999)
S80 T6 (1998)
945 LPT (1998)
855 T-5 AT (1995)
V70 T5 MT (1999)
V70 R AT (1998)
744 GLE (1984, eigen Zweedse import)
V70 D5 AWD (2007, eigen Oostenrijkse import)
ben ik het niet mee eens
een wagen die daarvoor gebouwd is op het juiste schoeisel mag daar geen probleem mee hebben
op mijn S6 is de toerentalbegrenzer en de snelheidsbegrenzer eraf maar die staat ondertussen weer menselijk getuned met de originele turbo en die gaat nog een pak harder... voel ik me geen seconde onveilig
als je je onveilig voelt, dan is er ofwel iet sniet in orde met de auto, banden, ophanging, ofwel ben je op het verkeerde moment op de verkeerde plek bezig
als ik mijn auto's even laat lopen, dan is er geen kat te zien
ik kies de skisportroute trouwens in die zin, liefst zoveel mogelijk 3-vaks en dat stukje van Ulm naar de grens op de juiste dag op het juiste uur, ligt er meestal verlaten bij
2 jaar terug met de oude S80 van Oma vanuit het Oetztal op 7.45 uur naar huis gereden
ik heb onderweg alle snelheidslimieten gerespecteerd en hem laten lopen waar het mocht, het goot water waardoor er in duitsland heel weinig volk onderweg was en de nieuwe sneeuwbandjes van Continental deden het voortreffend
S80 blijft horizontaal liggen, ook volgeladen en blijft dus normaal sturen
zalige wagen, ben ik sneller mee aan de pistes dan met de S6 wegens nul tankbeurten onderweg
snel rijden?
waar het kan, graag
ik voel me op de duitse autostrades trouwens veiliger tegen 180/200 als tegen 130 wanneer iedereen je om de oren vliegt
...italian or swedish beauty? Bertone has the answer...