Maar dat was met een Mercedes benz, die konden daar toen nog wel tegen. Ben gewoon naar de garage gereden.

jaa,dat waren nog eens tijden!bart simpson schreef:75pk uit een 2.0 Diesel, en 113pk uit een 3.0 Diesel, dat waren nog eens tijden (zelfs een schepje zand had geen invloed)
Dat is dus gebeurd. En pa krijgt van mij zo'n Solo diesel tankdop.diesel01 schreef:Succes met het tankdebacel Fulaks, ik zou overigens met dit soort dingen gewoon de dealer op de hoogte stellen.
Better safe then sorry...
En wat hou je dan over? Goed gesmeerde benzine! Jaren bij een shell langs de snelweg gewerkt, en inderdaad het gebeurde met grote regelmaat. De omhoog gepomte benzine gooide ik dan vrolijk in mijn altijd liefelijk rokende Hyundai Pony 1.5 GLS uit '89. Heerlijk goedkoop rijden! Alleen iets vaker de bougies vervangen, maar ach...Steenbruggen schreef:Natuurlijk denkt iedereen; 'dat gebeurt mij niet', maar feit is dat de ANWB de handen vol heeft aan automobilisten die de verkeerde brandstof tanken. Jaarlijks helpt de wegenwacht ongeveer 25.000 klanten die zich bij het tanken hebben vergist. Bijna altijd gaat het om auto's met een dieselmotor.