Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Nou, ben benieuwd of dit inderdaad echt zo is.... Lijkt me toch niet dat Volvo een knal harde auto maakt met weinig comfort op hogere snelheid...
Though R-Design comes with good equipment levels and appealing styling tweaks, we’d recommend avoiding it due to the bouncy, occasionally thumping ride quality that you get at higher speeds even on some of the poorer motorway surfaces. On UK roads it certainly feels overly firm for a car that has its strengths in economy and refinement rather than driver reward.
Dat is afhankelijk van wat de bestuurder gewend is van Volvo uiteraard.
Mijn schoonmoeder die gewend is aan een V70, vindt mijn C30 Sport 'spijkerhard' en geeft in haar ogen te veel informatie van het wegdek door.
Gewoon subjectief dus
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk. Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
Die Opel ligt in lijn met de BMW in elk geval. Netjes hoor.
Wat doet Volvo dan verkeerd vraag je je af.....
Die test valt mij trouwens mee. Lijkt mij wel reëel in elk geval.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk. Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
Na eergisteren een "geboortekaartje" van mijn Volvo te hebben ontvangen vandaag even gaan kijken bij de dealer. Ze waren net bezig een lakpantser aan te brengen, dat voelt echt superglad aan.
Het is een V60 1,6 Manueel DRIVe R-Design in het Ice White met de volgende extra's:
- motion + convenience pack,
- winter pack V60,
- elektrisch schuifdak,
- snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging,
- boodschappentashouder bagageruimte,
- premium sound multimedia,
- silver roofrails,
- IAQS,
- park assist voor + achter.
Ik had nog niet eerder een witte V60 R-Design gezien maar ik vind hem echt schitterend.
Heb al wat foto's gemaakt en had er een als attachment bijgevoegd maar deze bleek meer dan schermvullend te zijn terwijl de bestandsgrootte wel meeviel.