@ ludo, voor de 100ste keer,Ludo schreef:De <2000 motoren zijn inderdaad beter geschikt.
Maar dat neemt niet weg dat de motoren na 2000 ook op gas gezet kunnen worden.
Het kostenplaatje word daar meteen anders, wat de overweging naar diesel wellicht makkelijker maakt.
@Bart,
Er is na zovele jaren en discussies, nog steeds geen onderbouwing van jou kant gekomen.
En wat daarin nog belangrijker is: totaal niks over de oorzaak van die problemen!.
Jij, als Volvodealer die geen enkele gasauto verkoopt, verder niks van gas kent, maar naar eigen zeggen niks anders als problemen met gasauto's in zijn garage ziet langskomen, gaat dus nergens over.
Dus als mensen je daarvoor uitmaken is dat 100% terecht, je daarom gaan opstellen als Calimero, gaat dan ook nergens over... :roll:
Ik (alsmede collega Volvo dealers in NL, maar ook Volvo NL en Volvo AB tesamen) hebben er geen enkel belang om te beweren dat er geen problemen zijn als ze er wel zijjn, dat we gewoon ook 100% garantie zouden geven op een ingebouwde gasinstallatie in een nieuwe Volvo, alleen doen we dat niet gezien de gekende problemen, dat is voor iedereen een simpel verifieerbaar feit
Ik zie ze zakelijk gezien dan ook liever kapot dan heel, stukken luctratiever voor ieder bedrijf.
Dat jij mij dan keer op keer dan weer voor fantast en leugenaar uitmaakt het zij allemaal maar zo, want wie ben jij nu eigenlijk helemaal?
Voor zover ik het zie iemand die alleen met woorden zegt dat het allemaal wel kan, die zelf daarvan met alleen niets inbouwt en ook zelf geen verdere garanties geeft op de combinatie van gas in een Volvo, zo kun je alles roepen, alleen heeft niemand er wat aan...