A) de pakking van de vlotterkamer was kapot. Kon nergens pakkingspapier krijgen (geweest bij 4 winkels en 2 garages). Het is vloeibare pakking geworden, Loct*te 5910, deze is benzine bestendig volgens beschrijving. Heb een mooi rupsje op beide zijden gelegd. Aan buitenzijde zie ik weinig overtollig materiaal (wat binnenin en probleem zou kunnen gaan geven). Heb op meerdere fora gelezen dat de benzine bestendigheid van vloeibare pakking zou afnemen naar verloop van tijd? wat is jullie mening? toch een papieren pakking? (evt. uit een revisieset)
B) ATF olie. (Haynes pag. 68. hoofdstuk 21, paragraaf 17 / Olieslager pag. 111 punt "A8") moet er olie tot ca. 6 mm onder de rand van de plunjerboring. Bedoelen ze hiermee 6mm onder het einde van het metalen pijpje wat je ziet na losdraaien schroefdop bovenop carburateur?
C) Temperature condensator (Haynes pag. 69, punt 24. Ik zag dat de rubberen ring broos is. Kan ik deze vervangen door een ring van de sanitairspecialist? Hoe werkt dit mechanisme precies? Bepaalt de stelschroef onder het plastic kapje hoever het bimetaal naar voren kan komen? en opent daarmee dus een extra luchtkanaal?
Jullie zien, ik ben echt een beginnner. Dit is mijn eerste grote klus die ik helemaal zelf heb gedaan, heb in één keer zoveel bij geleerd

Nog wat foto's voor de liefhebber.
voor:
http://farm7.static.flickr.com/6014/596 ... d525_b.jpg
na:
http://farm7.static.flickr.com/6141/596 ... f2b3_b.jpg