Niet nieuw meer.....
Ik voel me af en toe net Malle Pietjeivoandriessen schreef:Zag net op Marktplaats iemand die zo'n Bosch LMM aanbiedt
Niet nieuw meer.....
En dat moet de dealer doen?Turbodesk schreef:Heb je er ook aan gedacht dat die nieuwe LMM gecalibreerd moet worden?
Dit zag ik namelijk in Vida staan toen ik alle modules in de auto aan het bekijken was. Een nieuwe LMM moet in het systeem worden gecalibreerd.
Het is 1 druk op de knop, maar het lijkt me wel logisch.
Als je zelf geen Volvo Vida Dice hebt, dan heb je weinig keus.bas850 schreef:En dat moet de dealer doen?Turbodesk schreef:Heb je er ook aan gedacht dat die nieuwe LMM gecalibreerd moet worden?
Dit zag ik namelijk in Vida staan toen ik alle modules in de auto aan het bekijken was. Een nieuwe LMM moet in het systeem worden gecalibreerd.
Geldt volgens mij niet voor modellen voor 2004?Turbodesk schreef:Als je zelf geen Volvo Vida Dice hebt, dan heb je weinig keus.bas850 schreef:En dat moet de dealer doen?Turbodesk schreef:Heb je er ook aan gedacht dat die nieuwe LMM gecalibreerd moet worden?
(sorry, zie je vraag nu pas)Maus-met-Volvo schreef:@Marcel: Hoe bevalt de LMM? Zijn er nog verschillen in loopkarakteristiek van je motor?
Heb je niet de verkeerde LMM dan? Ik kon bij mijn S60 D5 163 pk de originele connector gewoon op de pierburg LMM schuiven.Mrlten schreef:Ik heb afgelopen vrijdag mijn bestelde Pierburg LMM binnen gekregen en in dit weekend een halve dag moeten besteden aan de montage :evil: De connector paste totaal NIET; het plastic was niet goed gevormt waardoor ik 3 uur bezig was met het schuren en slijpen aan de binnenkant van de connector om het passend te krijgen.