Hallo,
ik ben momenteel in bezit van een V50 2.0D uit 2006. Ik heb straks ivm werk geen diesel meer nodig. Ik ben nu aan het kijken voor een V70 vanaf bouwjaar 2000.
Mijn voor keur is een wat snellere uitvoering.
Wat zijn goede types en waar moet ik op letten? Ik schat dat ik een rond de 10.000km per jaar nog maar zal rijden.
Wie heeft wat tips/advies voor mij
Bvd
Advies voor 2.4T of T5
- foxtrot
- 2nd Gear member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 24.11.2010 - 11:23
MY08 Volvo V50 2.5t T5 summun
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
- blastaway
- 5th Gear member
- Berichten: 2348
- Lid geworden op: 31.05.2007 - 08:06
- Locatie: Maastricht
Neem iig een van een later bouwjaar. Iktracht altijd vooruit te gaan in bouwjaar of gelijk te blijven. De 2.5 en 2.4 zijn prima. Zelf heb ik een 2.0T MY2007 en ben er ook content mee al wil ik wat meer power. Die 180 pk is me net te weinig.
Volvo 940 2.3i Polar 2-1994 , t-5r cream yellow, c70 en v60 t4 2020
Volvo s60 2.4 5-2005
V70 edition II 2.4; 9-2004
V70 Sport 11-2006 2.0T HEICO
VW Passat 2005 R36 uitbouw
V70n 2000 2.5D
Volvo s60 2.4 5-2005
V70 edition II 2.4; 9-2004
V70 Sport 11-2006 2.0T HEICO
VW Passat 2005 R36 uitbouw
V70n 2000 2.5D
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
Ik heb een 2.4T uit 11-2000 en die 200pk zijn beduidend sneller dan een 170pk ongeblazen door het koppel onderin. De kleinere turbo's op de 2.4T/2.5T tov de T5 zorgen er voor dat de turbo sneller opspoelt en dat heeft dieselmotor-achtige karakteristieken tot gevolg in de onderste toerenregionen.
Vanaf 1800rpm heb je al een leuk koppel (285Nm) bij de 2.4T. De T5 laat op zich wachten en komt pas bij 2400rpm, maar dan wel met 330Nm. Een 2.5T is nog leuker met 320Nm bij 1500 (!) rpm volgens de opgaves. Een 2.4T/2.5T komt dus sneller in maar is ook sneller op bovenin (200/210pk) en een T5 komt later in maar gaat harder door bovenin (250pk).
Ben je dus een voorstander van schakellui rijden dan is een kleinere turbo wel relaxter. En als je van 136pk/340nm af komt is een 2.4T/2.5T echt al een aardig snelle auto.
Een T5 is natuurlijk wel de dikste en met wat aanpassingen nog veel verder te krijgen. Een 3 inch downpipe icm software zorgt ook bij de T5 al voor een heel snel opspoelende turbo icm een hoog piekvermogen bovenin (reken op 280-300pk en 420-460nm). Reken er wel op dat een T5 het topmodel is (de R buiten beschouwing gelaten) en dat de gemiddelde verkoper daar een slaatje uit probeert te slaan.
Vanaf 1800rpm heb je al een leuk koppel (285Nm) bij de 2.4T. De T5 laat op zich wachten en komt pas bij 2400rpm, maar dan wel met 330Nm. Een 2.5T is nog leuker met 320Nm bij 1500 (!) rpm volgens de opgaves. Een 2.4T/2.5T komt dus sneller in maar is ook sneller op bovenin (200/210pk) en een T5 komt later in maar gaat harder door bovenin (250pk).
Ben je dus een voorstander van schakellui rijden dan is een kleinere turbo wel relaxter. En als je van 136pk/340nm af komt is een 2.4T/2.5T echt al een aardig snelle auto.
Een T5 is natuurlijk wel de dikste en met wat aanpassingen nog veel verder te krijgen. Een 3 inch downpipe icm software zorgt ook bij de T5 al voor een heel snel opspoelende turbo icm een hoog piekvermogen bovenin (reken op 280-300pk en 420-460nm). Reken er wel op dat een T5 het topmodel is (de R buiten beschouwing gelaten) en dat de gemiddelde verkoper daar een slaatje uit probeert te slaan.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- Edwin
- 5th Gear member
- Berichten: 1940
- Lid geworden op: 09.02.2005 - 08:16
- Locatie: Gelderland
Kan het verhaal van FrankS60, v.w.b. de T5, onderschrijven.
Wij hebben een T5 van juli 2000, één van de eersten van de toen nieuwe serie denk ik.
Ik denk ook dat beiden je wel zullen bevallen, maar dat de 2.4T/2.5T qua motorkarakter het meest op je huidige diesel zullen lijken. Heb ooit proefgereden in een C30 2.0D en die verraste mij zeer ten positieve! Wat een smeuïg en vlot van de plaats gaand ding was dat zeg!
De T5 is, met AT zoals bij ons het geval is, i.i.g. niet direct als snelste weg bij het stoplicht (àls je zou willen sprinten met een petje, maar dat doe je als, in hun ogen stereotype, labrador bezittende, wit ondergoed dragende Volvrijder natuurlijk nòòòòit :twisted: ). Maar àls je het dan een keer doet, en de naald gaat na de eerste paar meters voorbij de +/- 2.500, dan is de verrassing zeer groot en knalt ie ook als een bezetene er vandoor, om vervolgens het petje de gele steigerende elandsticker achterop te laten zien.
Maar ik moet zeggen dat de automaat ook wel relaxt rijden in de hand werkt, waardoor je vanzelf rustiger gaat rijden. Alleen het feit dat je weet dat je zoveel power hebt geeft al heel veel voldoening.
Tussenacceleraties met een turbo en automaat en invoegen op snelwegen zijn ook altijd wel feestmomentjes...
Succes met zoeken en keuzes maken.
Gr. Edwin.
Wij hebben een T5 van juli 2000, één van de eersten van de toen nieuwe serie denk ik.
Ik denk ook dat beiden je wel zullen bevallen, maar dat de 2.4T/2.5T qua motorkarakter het meest op je huidige diesel zullen lijken. Heb ooit proefgereden in een C30 2.0D en die verraste mij zeer ten positieve! Wat een smeuïg en vlot van de plaats gaand ding was dat zeg!
De T5 is, met AT zoals bij ons het geval is, i.i.g. niet direct als snelste weg bij het stoplicht (àls je zou willen sprinten met een petje, maar dat doe je als, in hun ogen stereotype, labrador bezittende, wit ondergoed dragende Volvrijder natuurlijk nòòòòit :twisted: ). Maar àls je het dan een keer doet, en de naald gaat na de eerste paar meters voorbij de +/- 2.500, dan is de verrassing zeer groot en knalt ie ook als een bezetene er vandoor, om vervolgens het petje de gele steigerende elandsticker achterop te laten zien.
Maar ik moet zeggen dat de automaat ook wel relaxt rijden in de hand werkt, waardoor je vanzelf rustiger gaat rijden. Alleen het feit dat je weet dat je zoveel power hebt geeft al heel veel voldoening.
Tussenacceleraties met een turbo en automaat en invoegen op snelwegen zijn ook altijd wel feestmomentjes...
Succes met zoeken en keuzes maken.
Gr. Edwin.
V70 T6 AWD Summum Polestar+
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 06.08.2008 - 21:15
- Locatie: Drenthe
Ik kan de bovenstaande verhalen alleen maar onderschrijven , 2 verschillende type motoren (Heb zelf de T5 en mijn schoonouders 2,5T ) maar beide verassend snel en uitgerust met een heerlijke 5 cilinder grom 

V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
- Morgenstond
- 5th Gear member
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 26.08.2010 - 19:41
- Locatie: Den Haag
Diesel bij 10.000 km per jaar?
Het eerder vermelde verhaal over de 2.4T kan ik geheel onderschrijven. Rijdt heerlijk, zowel bij relaxed cruisen en even stevig doorstampen
Het eerder vermelde verhaal over de 2.4T kan ik geheel onderschrijven. Rijdt heerlijk, zowel bij relaxed cruisen en even stevig doorstampen

2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
- foxtrot
- 2nd Gear member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 24.11.2010 - 11:23
Bedankt voor de reacties.
Ik rij nu momenteel 40000km per jaar maar dat gaat terug naar een geschatte 10000km per jaar. Ik kan nu voor een paar jaar eens een vlotte benzine gaan rijden, ook al heb je een draaikolkje in de tank. Ik begrijp dus dat de 2.4T ook al lekker vlot gaat en zal in aanschaf wat goedkoper zijn. Maar het bezitten van een T5 is ook leuk
Dat ik in jaartal terug ga vind ik geen probleem.
Als ik er 1 vind met meer dan 250.000km op de teller, is dat een probleem? En waar moet ik op letten bij aanschaf?
Ik rij nu momenteel 40000km per jaar maar dat gaat terug naar een geschatte 10000km per jaar. Ik kan nu voor een paar jaar eens een vlotte benzine gaan rijden, ook al heb je een draaikolkje in de tank. Ik begrijp dus dat de 2.4T ook al lekker vlot gaat en zal in aanschaf wat goedkoper zijn. Maar het bezitten van een T5 is ook leuk

Dat ik in jaartal terug ga vind ik geen probleem.
Als ik er 1 vind met meer dan 250.000km op de teller, is dat een probleem? En waar moet ik op letten bij aanschaf?
MY08 Volvo V50 2.5t T5 summun
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
- Morgenstond
- 5th Gear member
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 26.08.2010 - 19:41
- Locatie: Den Haag
Die draaikolk valt bij mijn 2.4T automaat relatief mee, met een rustige rijstijl haal ik 1 op 12, met iets steviger gaat het wel richting de 1 op 10.
Wat betreft de punten die je in de gaten moet houden, allereerst de automaatbak. Geen bonken met schakelen, niet wachten met inschakelen, niet slippen uiteraard, constant toerental tussen de 50 en 90 km/u. Mijn automaatbak is namelijk niet helemaal jofel en het is een heel dure grap om daar te laat achter te komen! 250.000 km is in dat opzicht aardig wat, zeker met dit vermogen.
Verder moet je natuurlijk op de werking van de turbo letten! Ook dat is een heel dure grap.
Verder de standaarddingen als bonken bij drempels e.d., werking van de ecc.
Wat betreft de punten die je in de gaten moet houden, allereerst de automaatbak. Geen bonken met schakelen, niet wachten met inschakelen, niet slippen uiteraard, constant toerental tussen de 50 en 90 km/u. Mijn automaatbak is namelijk niet helemaal jofel en het is een heel dure grap om daar te laat achter te komen! 250.000 km is in dat opzicht aardig wat, zeker met dit vermogen.
Verder moet je natuurlijk op de werking van de turbo letten! Ook dat is een heel dure grap.
Verder de standaarddingen als bonken bij drempels e.d., werking van de ecc.
2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
- foxtrot
- 2nd Gear member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 24.11.2010 - 11:23
Ik neem zoiezo een handbak, dat is de enige eis van de vrouw
in mijn zoek tocht. Het liefs wil ik minder KM, maar dan gaat de prijs ook weer omhoog.
http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... -line.html
Deze leek me wel wat, ik zoek iets in die richting

http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... -line.html
Deze leek me wel wat, ik zoek iets in die richting
MY08 Volvo V50 2.5t T5 summun
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
- Laguna-S60
- 7th Gear member
- Berichten: 5798
- Lid geworden op: 06.05.2011 - 20:07
- Locatie: Zuid West Friesland
- Contacteer:
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
- Morgenstond
- 5th Gear member
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 26.08.2010 - 19:41
- Locatie: Den Haag
Of deze? Wel goed controleren of de AWD werkt!
2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 06.08.2008 - 21:15
- Locatie: Drenthe
De tweede is zeker completer , alleen weer jammer van die goedkope matten.
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
-
- 1st Gear member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 07.09.2011 - 21:52
- Locatie: Zuid-Holland
Als je nu diesel gewend bent is een 2.5T naar mijn mening een goede klik.
Vond mijn XC70 met de 2.5T een super auto, dit in tegenstelling tot de t5 die ik tegen vond vallen
Ook vond ik de automaat veel prettiger icm de 2.5T dan met de t5
Vond mijn XC70 met de 2.5T een super auto, dit in tegenstelling tot de t5 die ik tegen vond vallen
Ook vond ik de automaat veel prettiger icm de 2.5T dan met de t5
- foxtrot
- 2nd Gear member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 24.11.2010 - 11:23
Ik denk dat ik het beste maar eerst eens wat proefritten kan gaan maken.
Een 2.5T heeft toch standaard AWD? Zijn hier problemen mee, of functioneerd dat goed. Ik ben niet echt opzoek naar AWD.
Het hebben van een T5 speelt toch ook wel mee voor mij
Heeft iemand nog ervaring/advies over als de auto over de 250.000km zit?
Een 2.5T heeft toch standaard AWD? Zijn hier problemen mee, of functioneerd dat goed. Ik ben niet echt opzoek naar AWD.
Het hebben van een T5 speelt toch ook wel mee voor mij

Heeft iemand nog ervaring/advies over als de auto over de 250.000km zit?
MY08 Volvo V50 2.5t T5 summun
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
In den beginne was er alleen een 2.4T van 200pk, vanaf my 2003 was de 2.5T van 210pk er pas, een AWD is nooit std geweest op welke motor dan ook in de V70.
Een T5 voegt niet heel veel toe bij normaal gebruik
Een T5 voegt niet heel veel toe bij normaal gebruik
Volvo for life
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 06.08.2008 - 21:15
- Locatie: Drenthe
Wat is de definitie van "normaal" gebruik??
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Voor niet autobaan gebruik is een 2.4T een prima auto (voor autobaan gebruik trouwens ook) ik vond een T5 te nerveus
Volvo for life
- foxtrot
- 2nd Gear member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 24.11.2010 - 11:23
Hallo v70 T5 assen,
Wat zijn de verwachte onderhoudskosten van een T5. Als het een T5 wordt zal het ook 1 van 2000/2001 worden.
Is er nog verschil in uitvoeringen? En wat gebeurt er na de 250.000KM, kosten of is het een sterke motor?
Waar ik naar op zoek ben is een V70 benzine type snel voor een paar jaar en dan zal ik waarschijnlijk weer meer Km maken en terug gaan naar diesel. Ik wil even een paar jaar genieten van een snelle V70
Wat zijn de verwachte onderhoudskosten van een T5. Als het een T5 wordt zal het ook 1 van 2000/2001 worden.
Is er nog verschil in uitvoeringen? En wat gebeurt er na de 250.000KM, kosten of is het een sterke motor?
Waar ik naar op zoek ben is een V70 benzine type snel voor een paar jaar en dan zal ik waarschijnlijk weer meer Km maken en terug gaan naar diesel. Ik wil even een paar jaar genieten van een snelle V70
MY08 Volvo V50 2.5t T5 summun
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
Mazda 6 2.0 sportbreak 2010
MY2010 Volvo V50 2.0 sport
MY06 Volvo XC70 2.5T awd cross country
Skoda octavia MY12 2.0tdi vvt tuning 190pk /430nm 4x4
MY97 V70 2.5 20v classic LPG
MY06 V50 2.0d edit 2 High Prefomence sound- RTI- volvo telefoon - alu inleg - 17" zaurak DC. Volvotune eco-powertuning: 170 pk/380 nm.
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8518
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Ik denk dat je bij een auto van +10 jaar oud en +250.oookm zowat vanalles kan verwachten qua onderhoud en herstellingen, of je met dergelijke keuze goedkoper gaat uitvallen dan met een V50 diesel van 2006 te blijven rijden betwijfel ik.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D