Ik ben voornemens om een RTI scherm op te kop te tikken van een demontage auto. Eigenlijk wil ik alleen de behuizing gebruiken, het scherm zelf zal vervangen worden door (vermoedelijk) een 6,5 inch touchscreen scherm. Qua inbouw mag er straks nauwelijks onderscheid zijn tussen het fabrieks-af ingebouwde RTI systeem.
Maar eigenlijk wil ik wel meer mogelijkheden. Dit kan ik bereiken door bijvoorbeeld een 6" of 6,5" touchscreen (misschien tablet pc) met het Android besturingssysteem in te bouwen in het frame van de RTI monitor. Op de tablet zou ik dan de navigatiesoftware van Navigon kunnen gebruiken (onderdeel van Garmin en dus altijd prima en goedkope updates).
Ook kan ik dan mijn muziek op de tablet zetten en die qua geluid kunnen koppelen aan de HU-803 radio. Deze geeft natuurlijk een geweldig geluid, maar gekoppeld een 'iTunes-achtig' systeem met een flinke muziekbibliotheek zou het helemaal een feest zijn. Eigenlijk is hiervoor alleen een aux-in nodig voor de HU-803.
Aangezien er ook nog geen carkit in de auto zit en Android voldoende mogelijkheden en programma's biedt die hier wel in kunnen voorzien, is eigenlijk mijn keuze al wel een beetje gemaakt.
Ik ben van plan eerst even de mogelijkheden te inventariseren en dan een soort van journaal bij te houden over de inbouw. Ik ben overigens bekend met de alternatieven die o.a. Volvotech aanbiedt.
Maar dan nu mijn vraag:
Zou iemand met een RTI systeem de volgende maten kunnen opnemen?(Zie afbeelding)
- Binnenmaten frame, effectief weergavegebied monitor
- Dikte rand van het frame

Edit: aangezien de vraag gericht is op de afmetingen van een origineel RTI scherm, heb ik deze weggezet in het onderdeel 'navigatie van Volvo'