Ik wil er eigenlijk niet veel meer over zeggen, maar Bart S heeft dit keurig met mij opgelost (via PM) en ook hier op het open forum.audio_nl schreef:Idd Mickeyman,Mickyman schreef:@bart s, wat een leuke kennismaking zo met jou op het forum zeg, ben je altijd zo kinderachtig, snel op je tenen getrapt, respectloos en onbeschoft tegen mensen die een andere mening hebben dan jij? gezellig wordt het dan voor mij hier als nieuw lid, tjonge jonge zeg, je mag dan 18.000 posts hier op je naam hebben, dat maakt je niets meer dan elke andere persoon hier. Ik heb gisteren avond de moeite gedaan om dit hele topic te lezen, en 1 ding valt heel erg op, jou onprettige manier van communiceren naar mede forumleden toe en alleen omdat je een andere mening hebt, ik vind dit erg jammer en totaal onnodig.
@diesel01, Ik ben Automonteur van opleiding, ik weet echt wel wat er met strooilicht wordt bedoeld, als er in 165.000km nooit geknipperd wordt, dan hebben de tegenliggers er gewoon geen last van, zo simpel is het.
Mij bevalt het goed, en in de nieuwe V50 komt er gewoon weer een setje 4300k in (maar ja ik heb dan gelukkig wel koplampsproeiers) :thumbleft:
Ik had al opgemerkt wat jij nu schreef of meneer Simpson, deze man heeft vast en zeker heel veel geld en kan zich alles direct veroorloven te
doen zeggen en kopen.
Vind het idd ook erg jammer dat er niet normaal over onderwerpen gesproken kan worden.
Ik ben ook pas nieuw op dit forum en hoop ook wat wijzer te worden over mijn volvo en andere volvo's.
Heel erg veel plezier beleef ik er nog niet aan, dit heb ik op andere forums wel anders gezien.
Hopen dat het beter word.
Ps. ik heb weinig zin om berichten te gaan schrijven waar zulke vreemde reacties op komen.
Groeten Marcel
Heb trouwens vanavond net een Xenon set ingebouwd Pilot pro! Is een stuk beter dan het halo licht.
Naar jou toe wil ik wel even 2 dingen kwijt, nummer 1 is 4500 is veel geler dan "6000" nl hoe lager de kelvin hoe beter de lichtopbrengst maar wel hoe minder blauw het er uitziet,
nummer 2 is dat jij je nu op de zelfde manier opstelt als waar je Bart van beticht en dat schiet natuurlijk niet op toch?