Het is niet te geloven, gistermiddag 8april is mijn auto vol met boodschappen die ik had gedaan voor een feest dat ik zou geven, door iemand die bij me in de auto zat te wachten meegenomen !(in Den Haag) De sleutels had ik in het contact laten zitten , en moest nog even een paar stokbroden halen, terug bij mijn wagen was hij weg ! Ik had die persoon volledig vertrouwd en dacht eerst dat het een grap was, maar helaas.Die persoon neemt z'n telefoon niet meer op en is er gewoon met m'n auto vandoor ! Ik kan er zelf nog steeds niet bij dat mij zoiets is overkomen.
Inmiddels is er natuurlijk aangifte gedaan ,maar de politie doet er weinig mee! Nu heb ik van vrienden gehoord dat de auto mogelijk naar VELHOVENis gereden en daar dus mischien nog is , vandaar deze oproep aan de mensen daar maar ook in de rest van het land ,of iedereen z'n ogen kan openhouden .Het gaat om de volgende auto!
Volvo V40T4,zwart van kleur met rial sportvelgen , ,sportspiegels ,een sportgrill,zwarte zonneband,deurklinken en spoilerrandjes in kleur meegespoten,iets verlaagd,kenteken TD-BB-97