HELP mijn auto is gestolen !!

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Gebruikersavatar
Turbo4
2nd Gear member
Berichten: 198
Lid geworden op: 02.02.2005 - 09:15

Het is niet te geloven, gistermiddag 8april is mijn auto vol met boodschappen die ik had gedaan voor een feest dat ik zou geven, door iemand die bij me in de auto zat te wachten meegenomen !(in Den Haag) De sleutels had ik in het contact laten zitten , en moest nog even een paar stokbroden halen, terug bij mijn wagen was hij weg ! Ik had die persoon volledig vertrouwd en dacht eerst dat het een grap was, maar helaas.Die persoon neemt z'n telefoon niet meer op en is er gewoon met m'n auto vandoor ! Ik kan er zelf nog steeds niet bij dat mij zoiets is overkomen.
Inmiddels is er natuurlijk aangifte gedaan ,maar de politie doet er weinig mee! Nu heb ik van vrienden gehoord dat de auto mogelijk naar VELHOVENis gereden en daar dus mischien nog is , vandaar deze oproep aan de mensen daar maar ook in de rest van het land ,of iedereen z'n ogen kan openhouden .Het gaat om de volgende auto!
Volvo V40T4,zwart van kleur met rial sportvelgen , ,sportspiegels ,een sportgrill,zwarte zonneband,deurklinken en spoilerrandjes in kleur meegespoten,iets verlaagd,kenteken TD-BB-97
Afbeelding
Tofast4you
Gebruikersavatar
danny
2nd Gear member
Berichten: 141
Lid geworden op: 13.09.2004 - 12:02
Locatie: Terhole

Da's mooi f@#$k kl@#%e. Van bekenden moet je het maar hebben blijkbaar. Hopenlijk heb je m snel terug en kun je nog ff met die bekende "praten"

Suc6
Gebruikersavatar
Johan Braziltraveller
4th Gear member
Berichten: 935
Lid geworden op: 24.03.2005 - 19:49
Locatie: Eindhoven

Argh, daar gaat je vertrouwen in de mensheid.... :evil:

't Is te hopen dat het nog op z'n pootjes terecht komt.

Sterkte en succes!
Gebruikersavatar
Denniskl
5th Gear member
Berichten: 1137
Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
Locatie: Velp (gld)

Maar het is een bekende van je?
Hoe bekend? Anders kan je toch naar hem toe gaan.
FF een hartig "woordje" met m spreken :twisted:
En de politie doet er niets mee? Belachelijk!
Ze weten bij wie de auto nu is, hoe makkelijk willen ze het hebben? :evil:
Gebruikersavatar
BartT5R
2nd Gear member
Berichten: 198
Lid geworden op: 21.09.2004 - 08:48
Locatie: Essen/Belgie

Denniskl schreef:Maar het is een bekende van je?
Hoe bekend? Anders kan je toch naar hem toe gaan.
FF een hartig "woordje" met m spreken :twisted:
En de politie doet er niets mee? Belachelijk!
Ze weten bij wie de auto nu is, hoe makkelijk willen ze het hebben? :evil:
Is misschien iets voor Peter R De Vries???

Die zit nu toch zonder goede verhalen, want hij haalde een simpel truckje uit om de marechaussee er door te halen van de week.

In Belgie hebben de Schalkse Ruiters een jaar of 5 geleden eens zichzelf als boordpersoneel voordoend toegang verschaft tot te cockpit van een vliegtuig op de luchthaven van Zaventem. :lol:

Maar iig, ik hoop dat je die klojo bij zijn nekvel kan pakken. K*tkakker, dat doe je toch niet. :?

Ik hou mijn oogjes ook open.
Gebruikersavatar
Christof
2nd Gear member
Berichten: 123
Lid geworden op: 18.09.2004 - 12:46
Locatie: kortijk Belgie

Blijkbaar wordt volvo toch nog een gegeerde wagen om te stelen!
Bij mijn ouders is donderdagnacht ingebroken, waardevolle spullen hebben ze gewoon links laten liggen, ze zijn rechtstreeks naar de garage gelopen (was te zien aan de voetsporen) en zijn daar aan de splinternieuwe S60 beginnen prutsen. Mijn vader is wakker geworden en heeft hen betrapt. Gelukkig hebben ze zo de benen genomen en hebben ze niet aangevallen. Ondertussen zit de schrik er bij m'n ouders wel in en een alarminstallatie voor het huis is al besteld!
No risk, No fun
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40924
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Dat komt natuurlijk door die excellente test in de Autokampioen. Zelfs een S60 is nu niet meer veilig.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

Met de sleutels erin is iedere auto interessant om te stelen, en lees je polis (vooral van belang bij een nieuwe auto)
er eens op na, je eigen risico is 50% of meer van je schade.
En in dit specifieke geval, wat een misselijke figuur, je hebt van andermans spullen (zeker als je elkaar kent)
af te blijven, wie kun je nog vertrouwen?
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24379
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

lekker k%t, wat voor nagemaakte zat er in je auto dan?? Vierendelen het kreng!

Ik heb de foto en de gegevens naar al mijn collega's gestuurd, als wij m aangeboden krijgen hoor je dat!

Walter
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
Amieke850
4th Gear member
Berichten: 932
Lid geworden op: 21.09.2004 - 22:01
Locatie: Zoetermeer

:angry5: :angry5: :angry5:

Weet je de identiteit wel van deze persoon?
Overigens dacht ik te weten dat de politie tegenwoordig exact kan lokaliseren waar een mobieltje zich bevindt... of heb je een vast nummer, dat is toch gekoppeld aan een adres?? Vreemde zaak, niettemin erg rot voor je... Succes met de opsporingsactiviteiten en hiernog een tip:

''Bel direct het Vermiste Auto Register (VAR):
071 - 36 41 777 (24 uur per dag).
Meld diefstal van auto, motor, caravan of aanhanger direct na ontdekking bij het Vermiste Auto Register (VAR), ook als u niet tegen diefstal bent verzekerd. Deze melding vergroot de kans op terugvinden aanzienlijk! Houd het kentekenbewijs en verzekeringspapieren bij de hand.''

Zie: http://www.stvar.nl/index.htm
ANNEMIEKE'S
Afbeelding
850 GLE 2.5I
Gebruikersavatar
Robert
5th Gear member
Berichten: 1127
Lid geworden op: 13.09.2004 - 19:53
Locatie: Oosterhout

MOOI balle !!!!! :evil: :evil: :evil:

Ik zal de foto ook zoveel mogelijk doorsturen.

Zet anders ook even een berichtje op het prikbord van Volvo !!

Succes met het terug vinden !!!
---------------------------------------Hier langs afknippen--------------------------------

V40 1.9 T4 200pk 1997
S60 2.4 170pk 2003
V50 2.4 170pk 2006
Marinus
4th Gear member
Berichten: 892
Lid geworden op: 22.09.2004 - 21:36

Jezus man, wat is dat voor een achterlijk verhaal. Sterkte.

Kun je niet met een paar feijnoorders 8) je auto gaan terughalen?.....Echt niet normaal meer.
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24379
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

Marinus schreef:Jezus man, wat is dat voor een achterlijk verhaal. Sterkte.

Kun je niet met een paar feijnoorders 8) je auto gaan terughalen?.....Echt niet normaal meer.
hoho Feijenoorders zijn vredelievende mensen... Misschien wil Arsenal of Chelsea wat sponsoren...
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
davidoff
2nd Gear member
Berichten: 94
Lid geworden op: 16.01.2005 - 20:47

ken je de familie van die grapjas misschien of niet? misschien dat zij weten waar hij uit kan hangen ofzo. wat is dat voor schoftig gedrag man, niet normaal meer. door een bekende!!!
waar gaat dit heen joh, als iemand dat bij mij zou flikken zou ik toch ff een hartig "woordje" met hem spreken jah, maar hij kan toch niet wegblijven, ik bedoel, je weet denk ik wel waar hij woont en hij zal toch weer een keer thuiskomen lijkt mij.

ik hou me ogen open, het is wel uit de buurt maar je weet maar nooit, misschien wil hij naar duitsland om hem uit te proberen dus dan koomt hij hier in de buurt.

heel veel succes!!

groetjes David
Toch een mooi stukje Zweedse degelijkheid van Hollandse bodem.
Gebruikersavatar
Turbo4
2nd Gear member
Berichten: 198
Lid geworden op: 02.02.2005 - 09:15

De auto is nog steeds weg !! Een kennis heeft 2 dagen geleden tel. contact gehad en er werd toen gezegd dat de auto s'middags zou worden teruggebracht maar dat is niet gebeurt. De wagen is in tegenstelling tot wat ik eerst dacht niet naar veldhoven maar naar veenendaal gereden!Maar dit blijft ook maar een gok !Ik heb ook een achternaam van die persoon gekregen maar die bleek vals heb een tweede naam gekregen die ben ik nu aan het tsjekken
Tofast4you
Gebruikersavatar
Amieke850
4th Gear member
Berichten: 932
Lid geworden op: 21.09.2004 - 22:01
Locatie: Zoetermeer

OK, je bent op de goede weg.... succes, ik hoop op een happy ending.... de sch*ft... :angryfire: ... enne, kijk je wel een beetje uit? Ik zou de politie maar een beetje op de hoogte houden...
ANNEMIEKE'S
Afbeelding
850 GLE 2.5I
Gebruikersavatar
Douwe
3rd Gear member
Berichten: 413
Lid geworden op: 02.02.2005 - 20:19
Locatie: Sneek
Contacteer:

Sterkte ermee joh. Ik hoop dat je m snel en heel weer terugkrijgt!!
Gebruikersavatar
joost
7th Gear member
Berichten: 5400
Lid geworden op: 28.02.2005 - 23:32
Locatie: Zuid-Limburg V70n 2.4 MY2002

On-ge-lo-fe-lijk! Met sommige vrienden heb je geen :evil: vijand meer nodig! Sterkte ermee.

Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
Marinus
4th Gear member
Berichten: 892
Lid geworden op: 22.09.2004 - 21:36

Hoe staat het met die T4???
Gebruikersavatar
BartT5R
2nd Gear member
Berichten: 198
Lid geworden op: 21.09.2004 - 08:48
Locatie: Essen/Belgie

Marinus schreef:Hoe staat het met die T4???
Je bedoeld "moet je dan de mijne niet kopen?" :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”