Gegevens van de subwoofer:

Heeft die dan wel een subwoofer-out?snrbcb schreef:de originele aansturing van de HU-803 kon gebruikt blijven worden.
Ik doe de installatie niet zelf maar vermoed dat de bekabeling van de OEM subwooferstekker zal gebruikt worden zoals snrbcb het hier omschijft.JeroenSpock schreef:Ik zie in je onderschrift premium audio, daar zit een HU850 bij? Hoe ga je de subwoofer aansturen dan?
Ik gebruik mijn koffer nauwelijks, dus had ik gedacht om een extra voorste dekplaat te bestellen en met een grill te werken. Ik houd een reserve dekplaat over voor als de koffer dan moet gebruikt worden.snrbcb schreef:Daarnaast klinkt een sub onder de vloer minder dan een sub in vrije laadruimte.
voor alle duidelijkheid: dit is hoe ik het wil doen! Foto's zijn screenshots van dit youtube-filmpje:jpwg001 schreef:Mooi gedaan! Komt je geluid er goed uit zo? Jij hebt ook geen afdekhoed in gebruik? Of wel?
Zoals je in m'n verhaal kan lezen wel, en het werkte tot nu toe beter dan de "rotzooi" die nu in de "Sensus' zit.« snrbcb » :de originele aansturing van de HU-803 kon gebruikt blijven worden.
Heeft die dan wel een subwoofer-out?
Eerst groot 150dkm- onderhoud, gps laten herstellen of een nieuwe, ruiten coaten en voorbumper laten herspuiten.. dan pas waag ik mij hieraanblastaway schreef:fok dit is mooi!!!!
Maken we er 2?
Zit die dan op de groene stekker?snrbcb schreef:Zoals je in m'n verhaal kan lezen wel, en het werkte tot nu toe beter dan de "rotzooi" die nu in de "Sensus' zit.Heeft die dan wel een subwoofer-out?
Geen idee, ik heb wel effe meegekeken toen ie werd ingebouwd, maar iets van een groene stekker zegt me niks.Zit die dan op de groene stekker?