Bekerhouder Volvo V70
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Bekerhouder naast de radio? Die is er toch alleen voor de middenconsole of ben ik nu abuis?
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Probeer de forumsponsors eens.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Fat Rat
- 5th Gear member
zomaar even een vraagje tussendoor zitten er standaard bekerhouders in de V70? (sleep altijd mijn thermo koffie beker mee en flessen met drinken die ik kwijt moet)
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
- dieselpower
- 4th Gear member
Ik heb in mn V70 een HU850 radio zitten. Links daarnaast zit nu een opening (vakje). Daar heb je letterlijk niets aan en ik vind het daarbij ook niet mooi. Nu lees ik van een bekerhouder wat op zich een goede oplossing is.
Mijn vraag: past dit bij mij ook? Op het plaatje eerder in deze post zie ik dat er een dubbel din radio in zit met links daarlangs een los stukje dash waarin de bekerhouder zit. Dat stukje dash zie je ook wel eens vervangen door een telefoon module. Bij mijn HU850 zit die openingen/vakje eigenlijk in het front van de radio (dus geen los stukje dash); het front van mn radio is zo breed dat die eigenlijk de hele breedte van de middenconsole beslaat (als je begrijpt wat ik bedoel). Zijn hiervoor ook bekerhouders?
Mijn vraag: past dit bij mij ook? Op het plaatje eerder in deze post zie ik dat er een dubbel din radio in zit met links daarlangs een los stukje dash waarin de bekerhouder zit. Dat stukje dash zie je ook wel eens vervangen door een telefoon module. Bij mijn HU850 zit die openingen/vakje eigenlijk in het front van de radio (dus geen los stukje dash); het front van mn radio is zo breed dat die eigenlijk de hele breedte van de middenconsole beslaat (als je begrijpt wat ik bedoel). Zijn hiervoor ook bekerhouders?
V70 2006 Edition II 140PK 5-speed
-
- 5th Gear member
????
Ik heb in een MY2006 HU850 plus bekerhouder zitten. Was gewoon een kruisje op de optielijst destijds volgens mij, zat er iig al in toen ik de auto kocht.
Gr. Marc
(P.S. Carkit is inmiddels netjes opgelost
)
Ik heb in een MY2006 HU850 plus bekerhouder zitten. Was gewoon een kruisje op de optielijst destijds volgens mij, zat er iig al in toen ik de auto kocht.
Gr. Marc
(P.S. Carkit is inmiddels netjes opgelost

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Brambo67
- 3rd Gear member
Je kunt een bekerhouder bestellen bij Volvo. Is inderdaad duur. Bovendien moet je hele middenconsole eruit, de units onderling moeten uit elkaar gehaald en dan pas kan er een bekerhouder in. Is dus veel werk en je moet het kunnen/durven. Eruit halen is nog niet zo'n probleem, terug is lastiger.... Al die kabels die weer achter de radio moeten. Suc6 in ieder geval.dieselpower schreef:Ik heb in mn V70 een HU850 radio zitten. Links daarnaast zit nu een opening (vakje). Daar heb je letterlijk niets aan en ik vind het daarbij ook niet mooi. Nu lees ik van een bekerhouder wat op zich een goede oplossing is.
- elianmars
- 5th Gear member
Dat laatste is inderdaad een ramp. Ik heb het twee keer moeten doen. Op een gegeven moment was ik in staat om de boel met mijn voeten het dashboard in te trappen :evil:Brambo67 schreef:Je kunt een bekerhouder bestellen bij Volvo. Is inderdaad duur. Bovendien moet je hele middenconsole eruit, de units onderling moeten uit elkaar gehaald en dan pas kan er een bekerhouder in. Is dus veel werk en je moet het kunnen/durven. Eruit halen is nog niet zo'n probleem, terug is lastiger.... Al die kabels die weer achter de radio moeten. Suc6 in ieder geval.dieselpower schreef:Ik heb in mn V70 een HU850 radio zitten. Links daarnaast zit nu een opening (vakje). Daar heb je letterlijk niets aan en ik vind het daarbij ook niet mooi. Nu lees ik van een bekerhouder wat op zich een goede oplossing is.
En let op dat je, als de middenconsole er uit is, in geen geval het contact er op zet. Dan krijg je namelijk naderhand een SRS foutcode te zien.
En dan spreek ik uit ervaring :oops:
Nu
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm
Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm
Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
- Brambo67
- 3rd Gear member
Het beste is inderdaad om de minpool van de accu los te koppelen. Als je dan klaar ben: sleutel in contact, op positie II, dan minpool er weer aan; anders geheid storingsmeldingenelianmars schreef:[Dat laatste is inderdaad een ramp. Ik heb het twee keer moeten doen. Op een gegeven moment was ik in staat om de boel met mijn voeten het dashboard in te trappen :evil:
En let op dat je, als de middenconsole er uit is, in geen geval het contact er op zet. Dan krijg je namelijk naderhand een SRS foutcode te zien.
En dan spreek ik uit ervaring :oops:
- Maus-met-Volvo
- 4th Gear member
- Voorn
- 4th Gear member
Of gewoon meteen bij de inkoop bij de volvo dealer laten inbouwen. Scheelt een hoop ergernis en zo duur zal het inbouwen niet zijn. Ik denk dat het een half uur werk is.
Dus ...........€ 35,-- inbouwkosten.
Dealtje...........€100,-- en dan heb je meteen gekoelde drank. Ding zit naast de climate control
Dus ...........€ 35,-- inbouwkosten.
Dealtje...........€100,-- en dan heb je meteen gekoelde drank. Ding zit naast de climate control

Groeten van Eddy
Ex volvo:
Volvo 245 GL bj 1991 625.000 km
Volvo V70 D5 Geartronic bj 2005 527.000 km
Ex volvo:
Volvo 245 GL bj 1991 625.000 km
Volvo V70 D5 Geartronic bj 2005 527.000 km
- sbv
- 6th Gear member
De midden console is er redelijk snel uit is mijn ervaring. Bij een automaat is het wat verveende ivm pookknop maar verder gaat het wel en dan is het even schroeven en klaar.Brambo67 schreef:Je kunt een bekerhouder bestellen bij Volvo. Is inderdaad duur. Bovendien moet je hele middenconsole eruit, de units onderling moeten uit elkaar gehaald en dan pas kan er een bekerhouder in. Is dus veel werk en je moet het kunnen/durven. Eruit halen is nog niet zo'n probleem, terug is lastiger.... Al die kabels die weer achter de radio moeten. Suc6 in ieder geval.dieselpower schreef:Ik heb in mn V70 een HU850 radio zitten. Links daarnaast zit nu een opening (vakje). Daar heb je letterlijk niets aan en ik vind het daarbij ook niet mooi. Nu lees ik van een bekerhouder wat op zich een goede oplossing is.
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue