S80 2de hands kopen

480S60
4th Gear member
Contacteer:

Persoonlijk vind ik de garage die je noemt nogal twijfelachtig. Ik heb het idee dat de auto's die daar staan een schade verleden hebben. De prijzen zijn erg laag en ik kan er geen vinger achter krijgen waarom. Daar wordt ik nogal achterdochtig van.
Kijk dan liever bij een ex-lease maatschappij. Daar zitten een paar goeie tussen die Volvo sedans voor afbraakprijzen verkopen.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
menjo
7th Gear member

480S60 schreef:De prijzen zijn erg laag en ik kan er geen vinger achter krijgen waarom.
Omdat de autos op hun website altijd net verkocht zijn als je komt kijken. Ze hebben wel altijd net even een ander model staan, die dan dus wel veel duurder is.
480S60
4th Gear member
Contacteer:

Jeetje wat een doortrapte truc zeg...
Ik herken het net verkocht zijn wel omdat ik met die kenteken check op hun site toch vaak leuke auto's zag die al verkocht waren.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Veezeventig
2nd Gear member

Jeetje, ik heb e.e.a. gemist de laatste tijd. Sorry dat ik niet eerder kon reageren op jullie opmerkingen op een stukje van mij in dit gedeelte. HMG, Monjo, enz.: "Als jullie goed hadden gelezen wat ik schreef over ACC, hadden jullie zeker gelezen dat ik er bij had geschreven dat ik niet wist/weet of het bedrijf iets is/was!!!!!!" Dat jullie voor een ieder dat wel even hebben uitgezocht, hartelijk dank daarvoor. Zoals ik al had geschreven over dat bedrijf, ik weet niet hoe het is om daar te kopen qua service, of e.e.a. wel of niet klopt, enz. Ik begrijp van jullie nu dat het dus daar niets is. Geeft niet, weer een adres waar je dus niet heen moet gaan. Blijven er nog genoeg andere bedrijven over waar je wel goed terecht zult kunnen en die wel serieus met hun bedrijf om gaan EN waar je dan uiteindelijk toch voor een redelijk bedrag een goede auto kunt vinden en kopen. Je moet gewoon even zoeken.
Plaats reactie

Terug naar “S80”