Gelukkig lag de kabelboom er inderdaad al in, scheelde weet wat gepriegel.
Een kleine 4 uur later zat alles weer in elkaar en tijd voor een testrit...
...en toen bleek dat ie HELEMAAL niets deed... argh! Als je op de knopjes drukte hoorde je geen klikje, geen pompje, geen vacuum in de slangen en een servo die helemaal stil bleef... damn... Zal ik iets vergeten zijn? Ai...
Zometeen nog maar eens de handleiding aandachtig doorlezen, zal ik ergens een stekkertje vergeten zijn?
(update: zie hieronder, de ECU zat verkeerd aangesloten)
Hier alvast de fotos:
De airbag uit het stuur verwijderd, best spannend met al die waarschuwinglabels en uitroeptekens in de handleiding:

Zonder stuur, het oranje kabeltje is van de airbag en de gele ring is geborgd met de torx-15 schroef die aan het uiteinde van het oranje papieren label zat.

De kappen en de instrumenten verwijderd, en ik had nog een zwarte streep over de as gezet om het stuur er weer recht op te krijgen.

De pedalen voor de klus:

..en er na, met extra beugels op alle pedalen (met sensoren die detecteren of je de rem of koppeling in trapt) en de vacuum servo die het gaspedaal naar beneden trekt.

De handleiding in 1000 stukjes over de voorstoelen verspreid, met de nieuwe hendel weer op z'n plek.

De ECU wordt achter de radio weggewerkt, waar gelukkig de kabelboom al aanwezig was (waarschijnlijk alleen de modellen van voor +/- half 1997 hebben de kabel misschien niet?).

En alles zit weer in elkaar... Weer meeeeer knopjes om mee te spelen