stationair warmdraaien?

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Maus-met-Volvo
4th Gear member

Mart van der Steeg schreef:foutje

Hulpverleningsvoertuigen, zoals bv een ambu of een tankautospuit van de brandweer,

die moeten vol gas direct weg, ik werk naast het VUmc en die ambu's planken direct weg (overigens hebben ze ook een XC90), en dat doe je zelf meestal niet.

verder eens met de beschouwing van Sanco over warmdraaien.
Ja de bruten... maar die staan dan ook continu onder elektrieke voorverwarming, hier in sweet lake city in ieder geval wel. Benzine liet ik nooit stationair warmdraaien, gewoon rustig onder belasting warmrijden; De diesel draait stationair zoalng ik aan het krabben ben en rij daarna rustig weg. beslagen ramen maak ik niet schoon met een doekje, daar heb ik ECC voor....
V70 D5 163 PK, 2003, Ursa 16";, HU-603, Nautic Bleu Pearl 417-26
Afbeelding
Afbeelding
Mart van der Steeg
7th Gear member
Contacteer:

ik weet het, toch nog even uit autoweek...

http://www.autoweek.nl/weblog/2533/ijsk ... -motor-uit
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”