nou is er gekeken naar bougies, bobine nattigheid van vloeistoffen of olie, prachtig schoon. uitlezen gaf ook geen meldingen.
echter met de LMM eraf: als een zonnetje. LMM schoongemaakt en terug, leek het nu beter te doen
later ritje gemaakt met koude motor, en het was weer pet... :evil: ik heb verder gereden zonder LMM, en dat brult ie weer als een beer.
Welke conclusie ga ik nu trekken? heel simpel 1 en 1 is twee? en de LMM heeft het gedaan? of kan het ook iets met de software te maken hebben?
heb wel eens iets langs zien komen over calibratie???
feit is wel dat ik vóór deze klachten (erger werden) nog niet met vochtig weer met deze auto heb gereden, en toen de klachten naar boven kwamen wel nat weer (heb auto net 2 weken), maar natuurlijk om het ingewikkeld te maken heb ik ook vóór deze rit het lampje voor het uitlaatsysteem gereset met de truc van "de minpool los voor 10 sec" :roll: .
durf nu niet meteen als een gek LMM aante schaffen terwijl het toch nog ergens anders aan kan liggen :roll: .















