Gezocht 19inch Atreus velgen
-
- 1st Gear member
Het heeft niets met velgen te maken.. Maar ik heb een Basic Audio systeem in de C30. Iemand een idee of dit ook uit te breiden is zodat ik USB kan gebruiken ipv continu cd's te moeten branden?? Kan wel genoeg vinden over Premium systemen en High Performance, maar die heb ik helaas niet.
- FrankS60
- 5th Gear member
Moet je even heel goed alle sidemarkers/achterlichten/stadslichten checken, daar komt die melding normaliter door. Kan een heel onopvallende sidemarker zijn, zeker als ze aan beide kanten stuk zijn.PMartijn schreef: Krijg telkens bij het starten van de auto een melding "storing lampje dimlicht" en ook de knipperlicht aanduiders werken niet op het dashboard.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -