Eh ikOceanracer schreef:Even hoor, maar wie neemt er nou een tandemasser met een TTM van slechts 1300 kg?

Nu dus voor 1800 kg hergekeurd.
Eh ikOceanracer schreef:Even hoor, maar wie neemt er nou een tandemasser met een TTM van slechts 1300 kg?
Moet ik die serieus uitleggen?regiorunner schreef:Uh? Waarom?
Vroeguh werden er altijd al hogere trekgewichten uitgegeven dan tegenwoordig.regiorunner schreef:En dan de hamvraag: Waaom mag een 940/960 dan 770 kg ongeremd trekken?
Nou.............Voilaregiorunner schreef:Ja. Want ik snap 'm gewoonn niet.
Maar ik snap dan helemaal niet hoe een 7/9 serie met de ballonbanden en brakke remmen meer mag trekken.......oceanracer schreef:Als die serie nu zou worden beoordeeld volgens de huidige normen, zou hij denk ik nog niet de helft mogen trekken...
Moeten zij opdraaien voor die cowboys met te grote en zware aanhangwagens op de autostrade?diesel01 schreef:Waarom niet?ovlov058 schreef:De mensen die alleen met de aanhanger naar het containerpark in eigen dorp rijden, zou ik nu toch niet willen verplichten een BE te halen.
Bijzondere stelling, je zou naar NL moeten komen hier hebben ze allerlei uitzonderingen die de regel bevestigen.ovlov058 schreef:Moeten zij opdraaien voor die cowboys met te grote en zware aanhangwagens op de autostrade?diesel01 schreef:Waarom niet?ovlov058 schreef:De mensen die alleen met de aanhanger naar het containerpark in eigen dorp rijden, zou ik nu toch niet willen verplichten een BE te halen.
Dat ze dan hun vuil maar in jouw tuin deponeren i.p.v. naar het containerpark te gaan
Ach, naar het containerpark neem ik in ieder geval wel een schadeformulier mee.... Wat een piloten daar zeg :oops:ovlov058 schreef:Moeten zij opdraaien voor die cowboys met te grote en zware aanhangwagens op de autostrade?diesel01 schreef:Waarom niet?ovlov058 schreef:De mensen die alleen met de aanhanger naar het containerpark in eigen dorp rijden, zou ik nu toch niet willen verplichten een BE te halen.
Dat ze dan hun vuil maar in jouw tuin deponeren i.p.v. naar het containerpark te gaan
Mooi he zon VisioDrive.MN-NL schreef:Nu ja die volvopiloot mag dan wat onwennig rijden, tussen de andere kamikazen daar keert hij wel met rust en zonder brokken zijn bakje om.
Ondertussen kleunen er vlak voor de (volvo?-)filmert wel twee bijna op elkaar in hun angst 1 minuutje langer op hun portie vet te moeten wachten....