Koffers op het dak etc. is voor ons geen optie. Ik krijg dan altijd zo'n DELA gevoel

In belgië heb je de "Carpass", deze moet bij verkoop bijgeleverd worden door de verkoper.gsx750r schreef: De estate's komen beide uit België en ik weet niet of de juistheid van de km.stand op de een of andere manier te controleren is.
Ver boven de € 4500,-- doet ook mee. Het is nderdaad wat je er voor over hebt. Belangrijker is dat je ook wat op de plank laat liggen voor onverwachtse zaken. Met in achtneming van de aankooptips kan je een betrouwbare aankoop doen.V70/2.4D/2003 schreef:Prijs heeft te maken met beleving en emotie. De vraag is altijd: Heb JIJ het er voor over. In zijn algemeenheid geldt natuurlijk dat de verhouding prijs kwaliteit de juiste moet zijn. En dat vraagt om zoeken. Er zijn hele nette auto's, ook 240's, te vinden met weinig km en in concourstaat. Een 240 van die categorie zal om en bij de 4500 euro als vraagprijs hebben, zeker als hij bij een Volvist vandaan komt.
Het is wat je wil. Wil je een "hok" om je te verplaatsen, dan kun je goedkoper. Wil je iets moois en goeds, dan ben je wat meer kwijt.
Zeker gaan voor een 240 als je daar aan toe bent.whitehorsekart schreef:Ik heb het hier al vaker gezegd: als je verliefd bent op de 240, moet je een 240 kopen.
Als je de beste Volvo, die ze ooit gemaakt hebben, wilt moet je een late 940 2,3 LPT hebben, 1997 of 1998 dus.....
Dus: elke dag en vakantie: 940 estate, leuk en hobby: 240 en ouder....