Ze staan nog op NL kenteken.Ben schreef:Als je die op NL kenteken zet moet je toch weer aan vadertje staat betalen.

Ze staan nog op NL kenteken.Ben schreef:Als je die op NL kenteken zet moet je toch weer aan vadertje staat betalen.
Dat kan, maar de prijs in Duitsland is toch ex de BPM, dit moet terug worden gevraagd door de buitenlandse koperAlexV70 schreef:Ze staan nog op NL kenteken.Ben schreef:Als je die op NL kenteken zet moet je toch weer aan vadertje staat betalen.
Benzinemotoren zijn:AlexV70 schreef:Foutje van mij?Paul schreef:Maar een 1.6D is toch een diesel?
Alex had het over een benzine motor.
Benzine versie alleen 1.8 en 2.4?
Dat staat er niet bij. De BTW wordt namelijk wel verwoord.bart simpson schreef:Dat kan, maar de prijs in Duitsland is toch ex de BPM, dit moet terug worden gevraagd door de buitenlandse koperAlexV70 schreef:Ze staan nog op NL kenteken.Ben schreef:Als je die op NL kenteken zet moet je toch weer aan vadertje staat betalen.
Ha ha ha ja klopt goeie baidewee.....V70/2.4D/2003 schreef:.....ja, want vaak bin ie te bange
Ikke?V70/2.4D/2003 schreef:.....ja, want vaak bin ie te bange
ik plaats ook auto's op een platform waar ik door kan plaatsen op buitenlandse sites, daarbij zijn alleen auto's van na 10/2006 interessant daar daarvan de BPM terugvorderbaar is voor kopende buitenlandse partijen, BTW moet je in Duitsland ook betalen.AlexV70 schreef:Dat staat er niet bij. De BTW wordt namelijk wel verwoord.bart simpson schreef:Dat kan, maar de prijs in Duitsland is toch ex de BPM, dit moet terug worden gevraagd door de buitenlandse koperAlexV70 schreef:Ze staan nog op NL kenteken.
De genoemde bruto prijs is voor Duitse markt weer niet zo interessant, mede ook omdat de km-standen dan in verhouding te hoog zijn.
Je rekent met verkeerde bedragen voor de wegenbelasting. volgens mij heb je de kwartaalbedragen genomen ipv de jaarbedragen.Discovery schreef:Kan je niet beter een diesel overwegen:
De totale kosten per jaar bij 10000 KM
Benzine 1:13
Diesel 1:18
Brandstofkosten
€ 1423
€ 839
Wegenbelasting
€ 145
€ 328
Totale kosten
€ 1568
€ 1167
Prijs per km
€ 0.16
€ 0.12
Een dieselauto is € 401,- goedkoper
Een dieselauto kan uit vanaf: 3133 KM
Weet je wat zo'n ding weegt?Oceanracer schreef:Waarom geen C70 (van het oude model) ipv zo'n onooglijk lelijke Japanner?
Invoeren kan ik zelf wel, houd ik die centen in ieder geval in de broek.V70/2.4D/2003 schreef:http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... at/1916581
Heb je mijn 100NX nog niet gezien. Echt top als die dakjes er uit gaan.V70/2.4D/2003 schreef:Maak je wel de blits mee AlexV70. Of noemen ze dat nu die midlifedinges?