emissie is idd geen probleem CO 1,5% ? geen probleem

mwa originele motor ligt er nog steeds in, en die vermogensregel is volgens mij pas in de jaren 80 ingevoerd. Dus geldt niet voor daarvoor??Iroll schreef:En vergeet de verzekering niet in geval van een ongeluk. En als die in zo'n geval gaan zeuren dan zijn de rapen pas echt gaar.biadman schreef:alleen de rdw/pilite kan gaan zeuren over vermogen... apk keurmeesters niet.
Regel is tegenwoordig dat de motor niet meer als 20% meer vermogen mag hebben zonder rdw keuring, terwijl dat vorig jaar nog 40% was.
volgens mij heeft hij de verbrandingskamers uitgeslepen.Iroll schreef:Mooi staaltje laswerk!
Maar ik begrijp niet helemaal waarom je een B18 kop op een B20 onderblok zet. De koppakking zal het nu helemaal niet lang uithouden en de compressieverhouding wordt ook een stuk hoger. Lijkt me geen gelukkige keus icm een turbo.