Ik dacht dat het makkelijk los te halen is die stuurslot.
Sowieso moet ej plastic omhulsel los halen:)
volvo 440 cvt 1.8 mono
- elco440
- 3rd Gear member
- Berichten: 469
- Lid geworden op: 07.11.2008 - 14:23
- Locatie: Berlicum
- Contacteer:
heb je airco? merkte zelf dit probleem ook een aantal dagen terug. de auto was erg warm van binnen en de airco werkte op volle toeren. toen bleef di bij mij ook hangen. nu het minder warm is heb ik het niet meer. hij draaide toen stationair 2duizend inplaats van duizend.
Vw Polo Coupe '90 +R.I.P
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project
Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok
Even Voorstellen
Back 2 Project
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project

Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok
Even Voorstellen
Back 2 Project
- elco440
- 3rd Gear member
- Berichten: 469
- Lid geworden op: 07.11.2008 - 14:23
- Locatie: Berlicum
- Contacteer:
dan is dat het niet 

Vw Polo Coupe '90 +R.I.P
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project
Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok
Even Voorstellen
Back 2 Project
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project

Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok
Even Voorstellen
Back 2 Project
- elco440
- 3rd Gear member
- Berichten: 469
- Lid geworden op: 07.11.2008 - 14:23
- Locatie: Berlicum
- Contacteer:
jazekersNessie schreef:dan genieten wij lekker van de zomer in onze kist, nietwaar ?

@hummer, veel succes met het vinden van het probleem. hoop dat je het vind
Vw Polo Coupe '90 +R.I.P
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project
Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok
Even Voorstellen
Back 2 Project
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project

Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok
Even Voorstellen
Back 2 Project
- Live4Volvo
- 3rd Gear member
- Berichten: 351
- Lid geworden op: 11.02.2008 - 19:37
- Locatie: Molenhoek
- Contacteer:
Nou omdat als je een condensator met beide polen aan de ground hangt, hij sneller gelijk wordt getrokken. Het is niet schadelijk voor de condensator. Volgens de electro regels moet een condensator dan in 10 seconden "leeglopen", enigzins afhankelijk van zijn waarde.Poika schreef:Omdat de condensators nog stroom vasthouden voor een bepaalde tijd is mij geleerd. Half uurtje later zou het weer wel kunnen omdat de condensators dan zijn ontladen. Correct me please if i'm wrong
Maar waarom zou je ze tegen elkaar aanhouden als alleen de minpool losnemen genoeg is
Het kan in principe nooit kwaad om electronica enkel met de ground te verbinden.
Wat je echter absoluut niet moet doen is de boel kortsluiten door de positieve en negatieve pool van de accu direct met elkaar te verbinden.
Dat is wat anders als: De klemmen allebei loshalen en dan vervolgens de draden met elkaar te verbinden.
Volvo 460 1.8i - 1996 R.I.P.
BMW 316i 1.8i - 1986 verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995 Verkocht
Porsche 944 2.5i - 1984 Verkocht
Ford Mondeo 1.8i 16v - 1996 Ingeruild
Suzuki GSX 600 F 0.6 - 1992 Verkocht
Volvo S40 2.4 - 2004 Ingeruild
Volvo V50 D2 - 2011
Volvo 340 1.4 GL - 1992
Volvo 340 1.4 GL - 1991Verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995
Volvo 440 1.8i - 1996
Volvo V70 2.4T - 2003
Suzuki GSX650F 0.65 - 2009
BMW 316i 1.8i - 1986 verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995 Verkocht
Porsche 944 2.5i - 1984 Verkocht
Ford Mondeo 1.8i 16v - 1996 Ingeruild
Suzuki GSX 600 F 0.6 - 1992 Verkocht
Volvo S40 2.4 - 2004 Ingeruild
Volvo V50 D2 - 2011
Volvo 340 1.4 GL - 1992
Volvo 340 1.4 GL - 1991Verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995
Volvo 440 1.8i - 1996
Volvo V70 2.4T - 2003
Suzuki GSX650F 0.65 - 2009