Geluid achter radiator bij stationair draaien
Misschien een tip om het probleem eens voor te leggen aan de mannen van Carrec.
Die handelen behoorlijk wat onafhankelijker dan een paar Volvo monteurs die voor de Volvo dealer werken lijkt mij.
Laat een onafhankelijke partij zoals Carrec het probleem beoordelen en ga met dat oordeel terug naar de dealer die het probleem al dan niet op dient te lossen.
Die handelen behoorlijk wat onafhankelijker dan een paar Volvo monteurs die voor de Volvo dealer werken lijkt mij.
Laat een onafhankelijke partij zoals Carrec het probleem beoordelen en ga met dat oordeel terug naar de dealer die het probleem al dan niet op dient te lossen.
-
- 3rd Gear member
Ik heb inmiddels contact gehad met de garage waar ik de auto heb gekocht, vwb de garantie.Gerrit850GLT schreef: ↑05.12.2024 - 22:46 Misschien een tip om het probleem eens voor te leggen aan de mannen van Carrec.
Op het toch al behoorlijke prijskaartje had ik nog 895 euro extra moeten betalen, om in aanmerking te komen voor selectgarantie van Volvo, waardoor ik het recht had verworven om dit probleem bij elke Volvodealer voor te leggen en kosteloos te laten onderzoeken. Ik ben hier ook op gewezen door de monteur van Hooftman.
Helaas heb ik enkel een jaar Niham-Garantie. Wat dat ook moge inhouden. Het probleem is door hen (Niham) iig niet opgelost.
Hooftman kan ik niets kwalijk nemen. Ik ben al blij dat ze de tijd hebben genomen om er even naar te kijken/luisteren. Vraag me af of ik er nog een factuur voor krijg, maar dat zie ik dan wel weer.
De vierde monteur is een onafhankelijke monteur die alle merken repareert/onderhoudt. Hem vertrouw ik het meest, omdat hij er niet beter of slechter van wordt door hierover te liegen of halve waarheden te vertellen. (En omdat het een vriend van me is).
We zullen ermee moeten leren leven.
-
- 3rd Gear member
Het klinkt misschien raar. Ik waardeer je tip, maar ik ga geen geld uitgeven aan een productiemisser van Volvo. Als ik Volvo zou zijn, zou het mijn eer te na zijn om een klacht als deze op te lossen.Gerrit850GLT schreef: ↑05.12.2024 - 22:46 Misschien een tip om het probleem eens voor te leggen aan de mannen van Carrec.
Probleem is echter dat ik in deze niks te willen heb. Heb namelijk geen garantie meer en ik had gewoon beter op moeten letten bij de aankoop/testrit.
En zo zijn er nog een aantal imperfecties die ik over het hoofd heb gezien en waar ik niet op ben gewezen door de verkopende partij. Slordig.
Maar liefde maakt blind zullen we maar zeggen.
- Hans Eilander
- 7th Gear member
Dat dus. Ik ga niet naar Soesterberg heen en terug, om een onafhankelijke monteur te laten luisteren naar de kirrende duif. Hij zal dezelfde analise trekken dan ik:Stoyanov schreef: ↑06.12.2024 - 05:29Het klinkt misschien raar. Ik waardeer je tip, maar ik ga geen geld uitgeven aan een productiemisser van Volvo.Gerrit850GLT schreef: ↑05.12.2024 - 22:46 Misschien een tip om het probleem eens voor te leggen aan de mannen van Carrec.
> Aircopomp. < Buiten dat, ben nu al 2 jaar uit de garantie, en daar de aircopomp gewoon goed zijn werk doet, zal het vervangen van de pomp op eigen kosten zijn. Ondanks dat ik dit gekir onder de motorkap, binnen de garantie periode gemeld heb. Dus naar Carrec is een: No Go.
Het is ook aan mezelf te wijten, dat ik bij de aankoop van deze XC40 geen proefrit gemaakt heb. Dus is het mij niet opgevallen dat een temp meter ontbreekt, en een oliepeilstok ontbreekt. En dat je tijdens het rijden niet kan zien in welke versnelling de automaat staat. (dat is alleen de zien in de stand M+) Maar dat is achteraf.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
- Fredhead
- Geartronic member
Hans, volgens mij sloeg het niet op jou....
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Hans Eilander
- 7th Gear member